پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی dirt trackin sprint cars – مخصوص اندروید

دانلود بازی dirt trackin sprint cars – مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی dirt trackin sprint cars – مخصوص اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی. سورپرایزی برای شما طرفداران بازی های ماشین سواری. یک بازی بسیار مهیج در حوزه ی بازی های ماشین سواری با کیفیت بالا و سادگی بازی کردن در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در این بازی شما سوار بر ماشین های خاص این نوع مسابقات خواهید شد. سپس در جاده هایی خاکی از سراسر جهان رانندگی خواهید کرد. شما بایستی برای کسب رتبه ی اول با رقبای خود رقابت کنید. هیچگاه خود را دست کم نگیرید. یکی از نکاتی که بازی dirt trackin sprint cars به یک بازی عالی تبدیل میکند کیفیت HD این بازی است.

دانلود بازی dirt trackin

دانلود بازی dirt trackin sprint cars

دست به کار شوید و استعداد خود را در عرصه ی اتومبیل رانی را به نمایش گذاشته و خود را به چالش بکشید. در این بازی شما میتوانید به انتخاب خود زمان اتومبیل رانی خود را انتخاب کنید. انتخاب کنید که زمان مسابقه شما شب یا روز باشد. همانطور که ماشین شما در طول مسابقه کثیف خواهد شد، شما نیز کثیفی را ایجاد کنید. از تمامی قابلیت هایی که در اختیار شما قرار گرفته است برای پیروز شدن استفاده کنید. نتایج مسابقات و امتیازات کسب شده شما در تابلو امتیازات و رده بندی جهانی دسته بندی میشود.

بازی dirt trackin sprint cars

با دانلود بازی dirt trackin sprint cars با ماشین های جذاب به مسابقه های مهیجی بپردازید!!!

در این بازی مهیج و زیبا شما میتوانید ماشین های خود را مناسب با سلایق خود شخصی سازی کنید و سطح ادرنالین خود را افزایش دهید. بازی dirt trackin sprint cars از حالات مختلفی برخوردار است که شما میتوانید به نسبت علاقه خود در هریک از انها به رقابت بپردازید.

دانلود بازی dirt trackin

بازی dirt trackin spring cars

خلاصه ی مطلب این است که اگر دنبال هیجان در عرصه ی بازی های اتومبیل رانی هستید ما این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم. در داخل مطلب عکسی از فضای برنامه نیز برای شما عزیزان قرار داده اییم.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی dirt trackin sprint cars – مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: dirttrackinapp.com

نام انگلیسی: dirt trackin spring cars

نام فارسی: ماشین سواری در جاده های خاکی

نسخه برنامه: 4.0.12

حجم برنامه: 177MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *