پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Enemy Waters برنامه آب های دشمن برای اندروید

دانلود بازی Enemy Waters برنامه آب های دشمن برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Enemy Waters برنامه آب های دشمن برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Enemy Waters عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک شبیه سازی و اکشن میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. امیدواریم که تاکنون از بازی ها و برنامه هایی که در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم نهایت لذت را برده باشید. در این پست نیز قصد داریم یک بازی سرگرم کننده دیگر در سبک بازی های دریایی به شما عزیزان معرفی کنیم. در بازی Enemy Waters شما باید با استفاده از زیر دریایی خود و سلاح هایی که در اختیار دارید کشتی های دشمن را نابود کرده و دل دریا بفرستید. در ادامه با ما همراه باشید و بیشتر با این بازی آشنا شوید.

دانلود بازی Enemy Waters

دانلود بازی Enemy Waters برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی آب های دشمن تجربه یک بازی اکشن در سبک بازی های دریایی را داشته و ساعت ها خود را مشغول کنید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود بازی Battle of Warships که یک بازی اکشن دیگر در سبک کشتی رانی میباشد اشاره کرد. در بازی آب های دشمن شما ناو ها و کشتی های جنگی متفاوتی را در اختیار دارید و با استفاده از آنها باید کشتی ها و ناو های دزد دریایی جان کوچیکه را نابود کرده و چاه های نفتی و بندر ها را فتح کنید. به نیرو های خود افزوده و بهترین ناوگان را خلق کنید. در نظر داشته باشید که تعداد کشتی های دشمن شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد پس بهترین ناو ها و کشتی ها را برای خود فراهم کنید. در واقع در این بازی بین شما و شخص جان کوچیکه نبرد سهمگینی وجود دارد.

با دانلود بازی Enemy Waters به سبک دریاداران به جنگ میان کشتی ها بپردازید!!

دانلود بازی Enemy Waters

در دانلود بازی Enemy Waters اندروید شما باید برای کشتی های جان کوچیکه کمین کرده و محموله های او را برای خود کنید. البته در نظر داشته باشید که او نیز اینکار را با شما خواهد کرد. کشتی های خود که حاوی محموله میباشند را با به کار گیری چندین کشتی دیگر پشتیبانی کرده و از خساراتی که قرار است به آنها وارد شود جلوگیری کنید. رقیب شما نیز دارای زیردریایی میباشد که شما باید با استفاده از امواج صوتی آنها را شناسایی کرده و قبل از آسیب زدن به شما آنها را از بین ببرید. زمانی که از زیردریایی ها استفاده میکنید، کشتی های دشمن مطلع عبور شما نخواهند شد و شما میتوانید با رسیدن به بندر مورد نظر آنها را مورد حمله قرار بدهید. اگر نیز به شما شلیک کردند شما میتوانید که عمق زیردریایی خود را بیشتر کرده و خساراتی به شم وارد نشود.

دانلود بازی آب های دشمن

برخی ویژگی ها و امکانات بازی آب های دشمن برای اندروید

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت مناسب اپلیکیشن
  • گیم پلی جذاب و هیجان انگیز
  • وجود کشتی ها، ناو ها و زیردیایی های متفاوت
  • وجود دشمن سرسخت
  • امکان جا به جایی محموله
  • امکان استفاده از موشک ها
  • سرگرم کننده
  • و…

دانلود Enemy Waters اندروید رایگان جدید

با پلی دادن در بازی Enemy Waters اکشن، هیجان و سرگرمی را برای خود به ارمغان بیاورید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی در نظر دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Room Planner  به طراحی داخلی ساختمان پرداخته و هنر خود را به نمایش بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Enemy Waters برنامه آب های دشمن برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 4.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Enemy Waters : Submarine and Warship battles‏

نام فارسی: آب های دشمن

نسخه برنامه: 1.0.54

حجم برنامه: 74MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *