پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Hill Climb Racing 2 مسابقات صعود تپه 2 برای اندروید

دانلود بازی Hill Climb Racing 2 مسابقات صعود تپه 2 برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Hill Climb Racing 2 مسابقات صعود تپه 2 برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Hill Climb Racing 2 عنوان یک بازی بسیار اعتیاد آور، هیجان انگیز، فوق العاده و سرگرم کننده مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. در این پست قصد داریم نسخه دوم بازی صعود تپه را در اختیار شما قرار دهیم. نسخه دوم بازی Hill Climb Racing نیز مانند نسخه اول آن طراحی شده است. به این صورت که کاربران باید مسیر های مشخص شده را طبق قانون نیوتون طی کرده و کوچک ترین اشتباه از جانب آنها موجب واژگونی اتومبیل خواهد شد. دانلود بازی اندروید معرفی شده توانسته امتیازات خیلی خوبی را به خود اختصاص دهد.

دانلود بازی Hill Climb Racing 2

دانلود بازی Hill Climb Racing 2 برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی مسابقات صعود تپه 2 میتواند یکی از بهترین بازی هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Hill Climb Racing که یک بازی مسابقات تپه نوردی برای اندروید میباشد، اشاره کرد. بازی Hill Climb Racing 2 نیز مانند نسخه پیشین خود همانگونه که اشاره کردیم براساس قوانین نیوتون برنامه ریزی شده است. کاربران میتوانند که از میان ماشین ها و موتور هایی که در اختیار آنها قرار میگیرد هر یک را انتخاب کرده و ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنند. در نظر داشته باشید که در پلی دادن نرم افزار Hill Climb Racing 2 کاربران باید که تمرکز خود را جمع کرده که کوچک ترین اشتباهی از آنها سر نزند. تمامی سکه های موجود در مسیر را جمع آوری کرده و به ارتقا بپردازید.

با دانلود بازی Hill Climb Racing 2 نسخه دوم این بازی مهیج را با امکانات بی نظیر بر روی تلفن همراهتان داشته باشید!!

دانلود بازی Hill Climb Racing 2

دانلود نرم افزار صعود تپه 2 برای اندروید به صورت رایگان

دانلود بازی Hill Climb Racing 2 مسابقات صعود تپه 2 ویژگی های عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد که از جمله آنها میتوان به ماشین ها و موتور های جدید، آیتم های سفارشی شده جدید، گرافیک خوب، صداگذاری عالی، هیجان بالا و… اشاره کرد. دکمه های مجازی کنترل نیز به صورت عالی همانند نسخه پیشین در دسترس کاربران خواهد بود. بازی Hill Climb Racing توانسته که در چند ساعت تعداد آمار دانلود بالایی را به خود اختصاص داده و قدرت خود را به نمایش بگذارد. از جمله ویژگی های مهم قسمت دوم بازی صعود تپه میتوان به گرافیک خیلی خوب آن اشاره کرد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود بازی Hill Climb Racing 2 نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Hill Climb Racing 2 مسابقات صعود تپه 2 برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: fingersoft.com

نام انگلیسی: Hill Climb Racing 2

نام فارسی: مسابقات صعود تپه 2

نسخه برنامه: 1.48.2

حجم برنامه: 140MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *