پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Horror Show – بازی نمایش ترسناک مخصوص اندروید

دانلود بازی Horror Show – بازی نمایش ترسناک مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی Horror Show – بازی نمایش ترسناک مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت ایزی پی سی که در انتهای همین پست امکان دانلود ان برای شما عزیزان فراهم شده است. Horror Show یک بازی فوق العاده مهیج و جذاب با موضوع ترسناک است که به صورت رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای در فروشگاه گوگل برای کاربران سراسر دنیا عرضه شده است. داستان بازی اینگونه است داستانی از چهار بازمانده در یک ساختمان را شرح میدهد. این ساختمان بخصشب ار یک بیمارستان بزرگ است که بدلیل اتفاقات مهلکی که در ان رخ داده است تخلیه شده و خالی از هرکارکنی است. 4 بازمانده ای که در این ساختمان ترسناک گیر افتاده اند باید با استفاده از همکاری های خود فرار کرده و جان سالم به در ببرند، اما مشکلاتی بر سر راه انها قرار خواهد گرفت که کار را دشوار خواهد کرد.

دانلود بازی Horror Show

دانلود بازی Horror Show با لینک مستقیم

بازی Horror Show را به صورت رایگان و به لینک مسقیم دانلود کرده و نهایت استفاده را ببرید. با پلی دادن بازی Horror Show خود را به چالش بکشید. 4 نفر بازمانده متوجه خواهند شد در این ساختمان یک هیولایی که به نظر می اید جهش یافته است قصد شکار انها را دارد. در اغاز بازی امکان انتخاب شخصیت به شما داده میشود. به گونه ای که میتوانید انتخاب کنید که یکی از 4 بازمانده یا شکارچی باشید. پس از انتخاب شخصیت و وارد شدن به بازی اگر در نقش 4 بازمانده باشید باید که به دنبال راه فرار بگردید. اگر در نقش شکارچی هستید باید که بازمانده ها را پیدا کرده و انها را شکار کنید. اگر که علاقه ای به کار گروهی ندارید نیز میتوانید به صورت انفرادی به دنبال راه خروج بگردید. شما نمیتوانید که شکارچی را نابود کرده و ان را بکشید.

با دانلود بازی Horror Show خشونت را با پوست و گوشتتان حس کنید!!!

دانلود بازی Horror Show

به عنوان یک بازمانده باید به دنبال راه فرار بگردید. البته سلاح های سرد را میتوانید به دست بگیرید اما با استفاده از انها تنها میتوانید شکارچی را کند کنید نه انکه انرا از بین ببرید. شخصی که در نقش شکارچی است اگر بتواند در طول زمان مشخص 4 بازمانده ها را پیدا کرده و انها را زندانی و یا به قتل برساند برنده بازی خواهد بود. هر بازمانده ای نیز که بتواند از ساختمان فرار کنده برنده بازی خواهد شد. امیدواریم که با دانلود بازی Horror Show بتوانید یک بازی فوق العاده را تجربه کنید. سایت ایزی پی سی طبق روند همیشگی مایل است یک بازی دیگر با این موضوع را به شما معرفی کنید. با دانلود بازی Antarctica 88 هیجان را برای خود به ارمغان بیاورید.

دانلود بازی Horror Show

ویژگی های دانلود بازی نمایش ترسناک به صورت رایگان

  • گرافیک HD
  • اجرای روان بازی
  • وجود شخصیت های مختلف با خصوصیت های گوناگون
  • سبک کلاسیک 1 به 4
  • شخصیت های دیگر را انلاک کنید
  • حالت چند نفره آنلاین
  • به عنوان یک قاتل بازی را انجام دهید
  • جلوه های صوتی عالی
  • امکان ردیابی و اسیر کردن اشخاص توسط قاتل
  • امکان خرید آیتم ها
  • هیجان بسیار بالا
  • امکان انتخاب شخصیت خود

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Horror Show – بازی نمایش ترسناک مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4. به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: azurgames.com

نام انگلیسی: Horror Show - Scary Online Survival Game

نام فارسی: نمایش ترسناک

نسخه برنامه: 0.99.5

حجم برنامه: 121MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *