پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Ice Crush اپلیکیشن یخ شکن مخصوص اندروید

دانلود بازی Ice Crush اپلیکیشن یخ شکن مخصوص اندروید

4
(4)

دانلود بازی Ice Crush اپلیکیشن یخ شکن مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. برنامه یخ شکن یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های پازل و فکری میباشد که به صورت رایگان برای تمامی کاربران در سراسر دنیا عرضه شده است. داستان بازی اینگونه است که شما باید به یک آدم برفی زیبا کمک کنید که به بالا ترین نقطه سرزمین برود و در این مسیر با الف ها و هیولا های برفی مقابله کرده و حیوانات را از دست آنها نجات دهد. در هر مرحله از بازی سنگ های جواهراتی همرنگ را باید کنار یکدیگر قرار داده و آنها را بشکنید. از این طریق این امکان برای شما فراهم خواهد شد که ماموریت خود پایان داده و موجودات را آزاد کنید.

دانلود بازی Ice Crush

دانلود بازی Ice Crush با لینک مستقیم

بازی Ice Crush زیبا و بسیار سرگرم کننده بوده که میتواند به راحتی شما را ساعت ها سرگرم کند. از دیگر بازی هایی که میتوان به آنها اشاره کرد، بازی Pocket Family Dreams میباشد.شما باید با قرار دادن هر سه سنگ همرنگ در کنار یکدیگر به شکستن آنها بپردازید و از این طریق امتیازاتی را بدست بیاورید. میزان تعداد حرکات شما در هر مرحله محدود بوده که برای شما به نمایش خواهد درآمد. در هر مرحله از بازی اهدافی برای شما مشخص خواهد شد که برای گذراندن آن مرحله باید آنها را انجام دهید. این اهداف شامل رسیدن به یک امتیاز خاص و یا بدست آوردن قلب های یخی و گاهی نیز هر دو آنها میباشد. برای دریافت امتیازات بیشتر میتواند از آیتم هایی که در اختیار شما قرار دارد استفاده کنید. شما قادر خواهید بود آدم برفی را ارتقا دهید.

دانلود برنامه Ice Crush

بازی Ice Crush یک بازی زیبا با گرافیکی خوب، سرگرم کننده و فکری میباشد. شما میتوانید با کسب امیتازات بیشتر، گلوله برفی و دریافت سکه ها آدم برفی خود را ارتقا داده و آن را برای مراحل بعدی آماده سازید. در این بازی بیش از 800 سطح وجود دارد که کاربران را به چالش خواهد کشید. این بازی از طراحی خیلی خوبی برخوردار است و میتواند کاربران به طور کامل از خود راضی نگهدارد. امیدواریم که با دانلود این بازی بتوانید اوقات خیلی خوبی را پشت سر بگذارید.

با دانلود بازی Ice Crush در فضایی برفی سرگرم شوید.

دانلود بازی Ice Crush

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود یخ شکن به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • وجود بیش از 800 سطح
  • ترکیبات رنگ عالی در بازی
  • امکان ارتقا آدم برفی
  • وجود آپشن و آیتم هایی برای گذراندن مراحل
  • و…

دانلود بازی Ice Crush

دانلود بازی Ice Crush به صورت رایگان و با لینک مستقیم

بازی Ice Crush توانسته امتیازات خیلی خوبی را به خود اختصاص دهد. این بازی توسط کاربران قابل توجهی دانلود شده که نسبت به این بازی رضایت کامل را داشته اند. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی ice crush 2 ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Ice Crush اپلیکیشن یخ شکن مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: m.ezjoygame.com

نام انگلیسی: Ice Crush

نام فارسی: یخ شکن

نسخه برنامه: 4.6.6

حجم برنامه: 22MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *