پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Ninja tobu اپلیکیشن پرش نینجا برای اندروید

دانلود بازی Ninja tobu اپلیکیشن پرش نینجا برای اندروید

5
(1)

دانلود بازی Ninja tobu اپلیکیشن پرش نینجا برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Ninja tobu عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های اکشن میباشد که به صورت رایگان برای تمامی اندرویدفون ها در سراسر دنیا عرضه شده است. بازی پرش نینجا از محبوب ترین بازی های اکشن موجود میباشد که توسط کاربران زیادی از سراسر دنیا نصب شده است. داستان بازی اینگونه است که شما در نقش یک نینجا حرفه ای و محبوب میباشید که بایست از دو دیوار راست بالا رفته و دشمنانی که در مسیر شما قرار خواهند گرفت را نابود کنید. بازی از سرعت بالایی پشتیبانی میکند که نینجا داستان بازی با سرعت به سمت بالا رفته و شما باید تمامی حواس خود را جمع کرده به موقع به روی دیوار روبه رویی بپرید.

دانلود بازی Ninja Tobu

دانلود بازی Ninja tobu برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی پرش نینجا با صدا از جمله بازی های زیبا اندروید در سبک اکشن میباشد که از گیم پلی ساده پشتیبانی میکند. از دیگر بازی ها میتوان به دانلود بازی Zooba اشاره کرد. در هنگام بالا رفتن از دیوار ها هنگام رؤیت دشمنان باید با دقت کامل بر روی سر آنها پریدهن و آنها را نابود کنید. بازی از گیم پلی روان و ساده برخوردار است که تنها باید به سمت راست و چپ بپرید. با استفاده از دقت خود سعی کنید بهترین رکورد ها را ثبت کرده و نتایج خوبی را بدست آورید. در ابتدای بازی این قابلیت برای شما فراهم شده است که بنا بر سلیقه خود، کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید. سما قادر خواهید بود که شخصبت زن و یا مرد را که علاقه دارید انتخاب کرده و به دنیای بازی وارد شوید.

دانلود بازی Ninja Tobu

در بازی Ninja tobu شما در دنیایی با طراحی زیبا در میان دو دیوار افقی قرار خواهید گرفت. در این مسیر دشمنان و موانع زیادی بر سر راه شما قرار خواهند گرفت که با توجه به سرعت پیشروی بالای نینجا باید تمام حواس خود را جمع کرده که با بهترین روش ممکنه مراحل را پشت سر گذاشته و بهترین رکورد ها را ثبت کنید. از ویژگی های جالب این بازی میتوان به وجود نینجاهای شمشیر به دستی اشاره کرد که با استفاده از چراغ قوه محیط را زیر نظر داشته و شما باید با استفاده از مهارت خود بهترین بازی را اعمال کرده و از این موانع گذر کنید.

با Ninja tobu مانند یک نینجای حرفه ای موانع را از پیش رویتان بردارید!!

Ninja tobu

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود پرش نینجا با صدا به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت ساده اما زیبا اپلیکیشن
  • وجود موانع مختلف
  • وجود دشمنان مختلف
  • گیم پلی ساده
  • امکان انتخاب کاراکتر
  • وجود موسیقی هایی زیبا
  • امکان خرید درون برنامه ای و ارتقا آیتم ها
  • و…

دانلود بازی Ninja tobu اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم

بازی Ninja tobu قادر خواهد بود ساعت ها شما را مشغول کرذه و با وجود گیم پلی ساده بسیار اعتیاد آور میباشد. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی battle prime online ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Ninja tobu اپلیکیشن پرش نینجا برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: cerebralfix.com

نام انگلیسی: Ninja Tobu

نام فارسی: پرش نینجا

نسخه برنامه: 1.8.7

حجم برنامه: 77MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *