پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Wild Castle TD اپلیکیشن برج دفاعی قلعه برای اندروید

دانلود بازی Wild Castle TD اپلیکیشن برج دفاعی قلعه برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Wild Castle TD اپلیکیشن برج دفاعی قلعه برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Wild Castle TD عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های آرکید میباشد که به صورت رایگان برای کاربران سراسر دنیا عرضه شده است. در واقع بازی برج دفاعی قلعه شما دو قسمت میباشد که یک قسمت آن برج دفاعی میباشد و قسمت دیگر آن موضوع استراتژیکی دارد. در حقیقیت میتوان گفت که بازی برج فاعی قلعه از ترکیب این دو قسمت تشکیل شده است.  داستان بازی اینگونه است که امپراطوری توسط نیرو های اهریمنی که از همه جا سرازیر میشوند مورد حمله قرار خواهد گرفت. اکنون شما باید به عنوان سربازی شجاع و نترس از امپراطوری و پادشاه خود دفاع کنید.

دانلود بازی Wild Castle TD

دانلود بازی Wild Castle TD برای اندروید با لینک مستقیم

بازی برج دفاعی قلعه از گرافیکی خوب و گیم پلی زیبا پیروی خواهد کرد که میتواند ساعت ها شما را مشغول کند. از دیگر بازی هایی که میتوان به آنها اشاره کرد، دانلود بازی Toca Life World میباشد. بازی از دو بخش کلی تشکیل شده است. در بخش اول بازی شما باید که نیرو های خود را فراهم آورده و آنها را آموزش دهید. در قسمت دوم بازی نیز شما باید از قلعه دفاع کرده و این امکان نیز برایتان فراهم شده است که آنرا ارتقا دهید. ابتدا همچون مدیری کارآمد کلیه امور مربوط به قلعه، امپراطوری و درگیری را به صورت کامل انجام داده و آماده باشید. پس از آنکه به صورت کامل آماده رویارویی شدید، ارتش خود را رهبری کرده و به مصاف دشمنان خود بروید. از بالای دیوار ورودی قلعه مسیری را که به آن منتها میشود را کنترل کنید.

دانلود بازی Wild Castle TD

با دانلود بازی Wild Castle TD می توانید نیرو هایتان را کنترل کنید! اما چه نیروهایی؟؟

نیرو های متفاوتی در این بازی در اختیار شما قرار خواهند گرفت که با استفاده از آنها باید در مقابل دشمنان خود بایستید. در کل میتوان گفت که دانلود بازی Wild Castle TD داستان و موضوعی مانند دیگر بازی های برج دفاعی دارد و از گیم پلی ساده پشتیبانی میکند. دشمنان شما از یک مسیر به سمت شما حمله ور خواهند شد و شما باید با استفاده از تمامی نیروهای خود و استراتژی خاص خود با آنها مقابله کرده و مانع از ورود آنها به قلعه شوید. اگر نیرو های دشمن وارد قلعه شوند شما بازی را باخته ایید. پس با دقت به بازی کردن بپردازید و مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Wild Castle TD

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود برج دفاعی قلعه به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • وجود نیروهای مختلف
  • امکان ارتقا نیرو ها
  • گیم پلی روان
  • سرگرم کننده
  • و…

بازی Wild Castle TD اندروید رایگان و با لینک مستقیم

بازی برج دفاعی قلعه به صورت رایگان برای تمامی کاربران سراسر دنیا عرضه شده است و توانسته امتیازات خوبی را به خود اختصاص دهد. امیدواریم که با دانلود این بازی بهترین تجربه را در سبک بازی های آرکید بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Dig Out ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Wild Castle TD اپلیکیشن برج دفاعی قلعه برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: crunchy.studio

نام انگلیسی: Wild Castle TD: Grow Empire Tower Defense

نام فارسی: برج دفاعی قلعه

نسخه برنامه: 1.6.12

حجم برنامه: 102MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *