پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ریسک من نرم افزار مدیریت بیماری کرونا

دانلود برنامه ریسک من نرم افزار مدیریت بیماری کرونا

0
(0)

دانلود برنامه ریسک من نرم افزار مدیریت بیماری کرونا به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. سامانه ریسک من را میتوان بهترین نرم افزار ارائه شده تاکنون در رابطه با مدیریت بیماری کرونا دانست که هم اکنون در این پست قصد داریم برخی از ویژگی های آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در سال گذشته میلیون ها نفر از سراسر دنیا به خاطر مبتلا شدن به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. به همین سبب نرم افزاری به منظور به نمایش گذاشتن محتواهای متناسب با وضعیت افراد در اختیار آنها قرار میگیرد. در واقع ویروس کرونا در نوع های متفاوت خود را به نمایش میگذارد. پس وجود یک برنامه به منظور دریافت اطلاعاتی مناسب با بدن افراد میتواند بسیار کارساز باشد.

دانلود برنامه ریسک من نرم افزار مدیریت بیماری کرونا

دانلود نرم افزار مدیریت کرونا از جمله بهترین ابزار ها برای جلوگیری از ابتلا افراد به ویروس کرونا باشد. از جمله نرم افزار هایی که سایت ایزی پی سی به شما پیشنهاد میدهد میتوان به دانلود برنامه call screen themes که یک نرم افزار تم گرافیکی تماس برای اندروید میباشد، اشاره کرد. در واقع برنامه ریسک من در ابتدا سؤالاتی در رابطه با افراد را مطرح میکند. این سؤالات را میتوان دریافت سوابق پزشکی و تحلیل معرفی کرد. به این صورت سؤالاتی در رابطه با سوابق پزشکی کاربران مطرح خواهد شد. سؤالات مطرح شده شامل  طیفی گسترده از عواملی میباشد که بر ویروس کرونا تاثیر میگذرانند. در واقع تحلیل هایی به منظور وجود مشکلاتی که مبتلا شدن به ویروس کرونا را تشدید میکنند مورد بررسی قرار میگیرند.

دانلود برنامه ریسک من

دانلود نرم افزار Riskeman

در قدم دوم چه عواملی ریسک ابتلا شدن به ویروس کرونا را تشدید میکنند مورد بررسی قرار میگیرد. در واقع علائمی احتمالی که ابتلا به ویروس کرونا را نشان میدهند، به نمایش خواهند در آمد. به این صورت امکان مراقبت و حفاطت شخصی در زمانه ای که ویروس کرونا در انواع متفاوتی رخ نمایان میکند بالا خواهد رفت. برنامه ریسک من با چک کردن وضعیت شما به صورت روزانه و علائمی که شما نشان میدهید ابتلا شدن شخص به ویروس کرونا را کمتر میکند. علاوه بر این ریسک من تا زمانی که علائم شما برطرف شود کاربر را راهنمایی کرده و اگر که نیاز به مراجعه به پزشک وجود داشته باشد، کاربر را مطلع خواهد کرد. تمامی علائم مورد بررسی قرار خواهند گرفت. اگر که نیاز به مراجعه به پزشک حاد شود به شما راهنمایی هایی ارائه خواهد شد.

دانلود برنامه ریسک من از حجم خیلی کمی برخوردار میباشد. به این صورت که کاربران در رابطه با دریافت اطلاعاتی عالی در زمینه ویروس کرونا حجم کمی را مصرف خواهند کرد.

در آخر نیز گزینه هایی به نمایش گذاشته خواهند شد که عبارت اند از:

  • تعیین کردن میزان ریسک حاد شدن بیماری در افراد به صورت های کم، متوسط و پر ریسک
  • ارائه دادن علائم احتمالی کاربر متناسب با افراد
  • علائمی احتمالی در رابطه با کاربر در آینده
  • بررسی کردن وضعیت افراد در صورت نیاز به مراجعه آنها به بیمارستان

اگر قصد دارید پیش بینی دقیقی در رابطه با علائم حیاتی خود در هنگام خطر مبتلا شدن به ویرویس کرونا داشته باشید، دانلود برنامه ریسک من را دانلود کرده و به صورت خیلی دقیق به محافظت از خود بپردازید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه ریسک من نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ریسک من نرم افزار مدیریت بیماری کرونا

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: riskeman.com

نام انگلیسی: ریسک من

نام فارسی: ریسک من

نسخه برنامه: --

حجم برنامه: 2MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *