دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه فارسی ساز اندروید – نرم افزار فارسی ساز اندروید بدون نیاز به روت

دانلود برنامه فارسی ساز اندروید – نرم افزار فارسی ساز اندروید بدون نیاز به روت

3.2
(167)

دانلود برنامه فارسی ساز اندروید یک برنامه ضروری برای دستگاه های تلفن شما خدمتتان هستیم. امروز در وبسایت ایزی پی سی به معرفی دانلود برنامه فارسی سازی اندروید خدمت شما هستیم. این برنامه یکی از ضروری ترین برنامه ها برای تلفن همراه دانلود برنامه فارسی ساز گوشی اندروید است. این برنامه که به شما کمک می کند تا به راحتی از قسمت های تلفن همراه خود استفاده کنید بدون کمترین آسیبی برای تمامی دستگاه های اندروید 2 به بالا کارایی دارد. همچنین این برنامه در فروشگاه گوگل پلی توانسته است امتیاز عالی 4.3 از 5 را کسب کند.همچنین اگر به دنبال یک صفحه کلید مناسب برای تایپ سریع هستید ما دانلود بهترین صفحه کلید اندروید به نام go keyboard را به شما معرفی می کنیم . که قبلا در وبسایت بارگذاری شده است.

دانلود برنامه فارسی ساز برای اندروید

دانلود نرم افزار فارسی ساز اندروید بدون نیاز به روت به شما کمک می کند. تا بدون کمترین تغییری در تلفن هوشمند خود و بدون نیاز به روت کردن دستگاه خود را فارسی کنید. امروزه با پیچیدگی های زیادی که تلفن های همراه دارند. برای کار کردن راحت تر با دستگاه خود و البته استفاده از امکانات آن لازم است که دستگاه خود را فارسی کنید. دیگر نرم افزار موجود برای پارسی کردن تلفن همراه احتیاج به روت شدن دارند. روت شدن باعث تغییر حالت گوشی و کند شدن در برخی موارد می شود. و کیفیت مطلوب شما از دستگاه همراه را برآورده نمی کند. اما با این نرم افزار شما بدون هیچ تغییری حتی قدیمی ترین تلفن اندرویدی با اندروید 2 به بالا را فارسی کنید.

 

دانلود برنامه فارسی ساز اندروید

ویژگی های دانلود برنامه فارسی سازی اندروید

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • این برنامه بدون نیاز به روت کردن گوشی کار می کند
  • برنامه بدون کاهش سرعت دستگاه فعالیت می کند
  • مناسب برای اندروید 2 به بالا
  • بسیار ساده با محیط کاربری اسان
  • و…

دانلود برنامه فارسی سازی اندروید

فارسی کردن اندروید بدون روت

پس از دانلود برنامه فارسی ساز گوشی اندروید از داخل برنامه کلید منو رو لمس کنید و گزینه add locale رو انتخاب کنید. سپس در قسمت اول یعنی label بنوسید فارسی یا persian و سپس در قسمت language بنویسید fa به همین صورت و در قسمت country بنویسید IR  و سپس set را انتخاب کنید حالا میبینید که فارسی به لیست زبان ها افزوده شده و میتوانید انتخابش کنید. هم اکنون برای دانلود نرم افزار فارسی ساز اندروید بدون نیاز به روت با لینک مستقیم می توانید از طریق وبسایت ما ایزی پی سی اقدام فرمایید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد امتیازها: 167

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه فارسی ساز اندروید – نرم افزار فارسی ساز اندروید بدون نیاز به روت

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه نیاز به اندروید ۲ به بالا دارد

مشخصات
شرکت سازنده: www.c-lis.co.jp

نام انگلیسی: MoreLocale

نام فارسی: برنامه فارسی ساز

نسخه برنامه: 2.3.1

حجم برنامه: 1MB

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *