پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه 3utools نرم افزار جیلبریک و مدیریت گوشی آیفون

دانلود برنامه 3utools نرم افزار جیلبریک و مدیریت گوشی آیفون

0
(0)

دانلود برنامه 3utools نرم افزار جیلبریک و مدیریت گوشی آیفون به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. 3utools عنوان یک نرم افزار عالی و کاربردی به منظور جیلبریک و مدیریت گوشی های آیفون مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. سایت ایزی پی سی به عنوان یک سایت مرجع نرم افزار تاکنون تمامی تلاش خود را در این زمینه قرار داده است که کاربران خود را به صورت خیلی عالی و حرفه ای بی نیاز کند. به همین سبب در این پست قصد داریم نرم افزار 3utools را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن به راحتی میتوانید که تمامی فایل های صوتی و تصویری را به کامپیوتر انتقال داده و یا بالعکس. در ادامه پست با ما همراه باشید.

دانلود برنامه 3utools

دانلود برنامه 3utools برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار جیلبریک و مدیریت گوشی که امکان انتقال فایل های صوتی و تصویری را برای کاربران فراهم میسازد میتواند یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه باشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Zoom Player MAX که یک نرم افزار پخش مالتی مدیا برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار 3utools از کارایی ساده ای برخوردار میباشد که به صورت خیلی ساده کاربران میتوانند بهترین استفاده را ببرند. برنامه 3utools این امکان را برای شما فراهم میسازد که گوشی خود را به کامپیتر متصل کرده و نرم افزار با شناسایی تلفن شما ویژگی هایی مانند اینکه گوشی شما جیلبریک میاشد و یا مدل آن چه میباشد را در اختیار کاربران قرار میدهد. در واقع کاربران میتوانند که تلفن همراه خود را به صورت خیلی حرفه ای مدیریت کنند.

دانلود برنامه 3utools

دانلود نرم افزار جیلبریک و مدیریت گوشی برای کامپیوتر به صورت رایگان

نرم افزار های دیگری نیز علاوه بر برنامه آیتونز برای مدیریت گوشی های آیفون وجود دارند که در این پست یکی از این نرم افزار ها را در اختیار شما قرار داده اییم. دانلود برنامه 3utools امکان تهیه بکاپ از گوشی، تبدیل فرمت HEIC عکس های آیفون، تبدیل موزیک و ویدیو و… از جمله ویژگی ها و امکاناتی میباشد که دانلود نرم افزار معرفی شده در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه 3utools نرم افزار جیلبریک و مدیریت گوشی آیفون

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • ویندوز های 7 و 8 و 10
  • iTunes drivers

مشخصات
شرکت سازنده: 3u.com

نام انگلیسی: 3utools

نام فارسی: جیلبریک و مدیریت گوشی آیفون

نسخه برنامه: 2.58.001

حجم برنامه: 102MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *