پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه AdwCleaner حذف برنامه های تبلیغاتی مزاحم برای کامپیوتر

دانلود برنامه AdwCleaner حذف برنامه های تبلیغاتی مزاحم برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه AdwCleaner حذف برنامه های تبلیغاتی مزاحم برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. AdwCleaner عنوان یک نرم افزار عالی و قدرتمند به منظور حذف نوار های تبلیغاتی بر روی مروگر شما میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. شاید خیلی از کاربران ناراضی باشند که چرا وارد هر سایت و یا برنامه ای میشوند برخورد به نوار های تبلیغاتی کرده و از این امر زجر ببرند. حال این امکان برای شما فراهم شده است که به صورت خیلی ساده و با سرعت و قدرت بالا به راحتی از شر تمامی نوار های تبلیغاتی مزاحم خلاص شده و نتیجه ای بدون دردسر را داشته باشید. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه AdwCleaner

دانلود برنامه AdwCleaner برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار حذف برنامه های تبلیغاتی مزاحم برای کامپیوتر تمامی نوار های تبلیغاتی که شما را آزار میدهند از بین برده و با خیال راحت میتوانید که به وب گردی خود بپردازید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Mp3tag که یک نرم افزار ویرایش تگ فایل های صوتی میباشد، اشاره کرد. نرم افزار با موتور جست و جوگری که دارد میتواند تمامی Adds-on ها، Adware و بد افزار ها مزاحم را از بین ببرد. با استفاده از نرم افزار AdwCleaner میتوانید که به راحتی در مرورگر ها Internet Explorer, Chrome, Firefox و Opera، ریجستری ویندوز و سرویس هایی که در حال اجرا میباشند را از هرگونه تبلیغ و نوار مزاحمی پاکسازی کند. تمامی ابزار های عالی و قدرتمند در اختیار شما قرار میگیرد که بتوانید نتیجه ای عالی را بدست آورید.

دانلود نرم افزار حذف نوار های تبلیغاتی برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه AdwCleaner تمامی نیاز های شما را در زمینه پاکسازی تبلیغات مزاحم برطرف کرده و میتواند خیال شما را در این زمینه راحت کند. هم اکنون این امکان برای شما فراهم شده است که با سرعت و قدرت بالا به دانلود برنامه معرفی شده پرداخته و نتیجه ای عالی را دریافت کنید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه AdwCleaner حذف برنامه های تبلیغاتی مزاحم برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8.1 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: AdwCleaner

نام فارسی: حذف نوار های تبلیغاتی مزاحم

نسخه برنامه: 8.2.0

حجم برنامه: 8MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *