پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه AxCrypt Premium نرم افزار قفل گذاری فایل برای کامپیوتر

دانلود برنامه AxCrypt Premium نرم افزار قفل گذاری فایل برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه AxCrypt Premium نرم افزار قفل گذاری فایل برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. AxCrypt Premium عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور قفل گذاری بر روی فایل ها و پوشه ها مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد. هماهنگونه که قبلا نیز اشاره کردیم مهم ترین چیز برای هر شخصی امن بودن اطلاعات و محتویات آن فرد از اشخاص دیگر است. به همین منظور در چندین مورد دانلود نرم افزار های متفاوتی را به شما پیشنهاد کردیم که با استفاده از آنها به راحتی میتوانید امنیت سیستم خود را بالا ببرید. برنامه AxCrypt Premium نیز از جمله نرم افزار های کارآمد به منظور بالا بردن امنیت و کاهش میزان جست و جو افراد متفرقه در سیستم شما میباشد.

دانلود برنامه AxCrypt Premium

دانلود برنامه AxCrypt Premium برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار قفل گذاری فایل برای کامپیوتر رایگان میتواند تمامی فایل های و پوشه های مورد نظر شما را قفل کرده که دیگر در هنگام در اختیار گذاشتن سیستم خود با دیگران نگران دیده شدن اطلاعات خود نباشید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه SolveigMM Video Splitter که یک نرم افزار ویرایشگر ویدیو برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار AxCrypt Premium به سادگی در دسترس خواهد بود و با راست کلیک کردن بر روی فایل ها میتوانید آن را مشاهده کنید. با قرار دادن یک گذرواژه و یا کلمه کلیدی در استفاده از دانلود برنامه AxCrypt Premium میتوانید که فایل های خود را ایمن کنید. علاوه بر آن شما میتوانید که از همین اطلاعات برای رمزگشایی و رمزگذاری استفاده کرده و بهترین استفاده را ببرید. تمامی موارد مورد نیاز شما به راحتی در دسترس خواهد بود.

دانلود نرم افزار قفل گذاری فایل برای کامپیوتر رایگان

دانلود برنامه AxCrypt Premium برای کامپیوتر این امکان را به شما میدهد که یک کپی از فایل را رمزگذاری کرده و در صورت نیاز آن را به فرمت EXE  تبدیل کنید. از جمله ویژگی هایی که برای تغییر در برنامه در اختیار شما قرار میگیرد میتوان به پاک کردن حافظه گذرواژه ها، امکان ایجاد یک فایل کلیدی با فرمت EXE، امکان حذف فایل ها و یا تغییر زبان اشاره کرد. پس از آنکه بر روی فایل ها رمزگذاری انجام شد یک فرمت AXX که به اسم فایل پیوسته شده است همراه با آیکون مربوط به AxCrypt ایجاد خواهد شد که کاربران حتی قادر نخواهند بود قسمتی کوچک از فایل شما را مشاهده کنند. با توجه به حجم هر فایل مدت زمان رمزگذاری فایل ها میتواند زمان های متفاوتی را شامل شود که در این حین تمامی CPU در اختیار آن قرار نخواهد گرفت.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه AxCrypt Premium نرم افزار قفل گذاری فایل برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

  • Windows Vista SP2  or later
  • .NET 4.5

مشخصات
شرکت سازنده: axcrypt.net

نام انگلیسی: AxCrypt Premium

نام فارسی: قفل گذاری بر روی فایل

نسخه برنامه: 2.1.1616.0

حجم برنامه: 10MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *