پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Beep Test Pro اپلیکیشن تست ورزشی برای اندروید

دانلود برنامه Beep Test Pro اپلیکیشن تست ورزشی برای اندروید

1
(1)

دانلود برنامه Beep Test Pro اپلیکیشن تست ورزشی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Beep Test Pro عنوان یک برنامه عالی و کارآمد برای تست گروهی و فردی ورزشی میباشد که با قیمت 2.49 دلار در فروشگاه اندرویدی به فروش میرسد. تست های ورزشی به طور کلی از مهم ترین عوامل سنجش میزان توانایی افراد برای دریافت قدرت و آمادگی جسمی آنها میباشد. مربی ها با انجام تست های آمادگی جسمانی میزان توانایی شاگردان خود را برای شرکت در تورنومنت ها و یا مسابقات متفاوت سنجیده و از میزان توانایی های آنها مطلع خواهند شد. در این پست نیز میخواهیم یک برنامه عالی در این زمینه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دانلود برنامه Beep Test Pro

دانلود برنامه Beep Test Pro برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه تست ورزشی فردی و گروهی میزان آمادگی خود و یا شاگردان خود را به راحتی بدست آورده و تمرینات لازمه را برای آنها آماده سازید. ویژگی ها و امکانات متفاوتی در برنامه Beep Test Pro در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با استفاده از آنها بدون نیاز به هیچگونه تست و یا برنامه دیگری بتوانید میزان اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید. اگر از آن دسته افرادی میباشید که شاگردان شما برایتان مهم است و یا علاقه به رشته ورزشی خود داشته و میخواهید که نقش خوبی در آن داشته و در مسابقات و تورنومنت ها امتیازات خوبی را کسب کنید، برنامه Beep Test Pro از جمله ابزاری میباشد که باید در اختیار داشته باشید. از جمله ویژگی های عالی این برنامه میتوان به برگزاری تست های فردی و گروهی اشاره کرد. دسته های متفاوتی در این زمینه برای شما آماده شده است.

با دانلود برنامه Beep Test Pro به راحتی به مدیریت فعالیت های ورزشیتان بپردازید!!

دانلود برنامه Beep Test Pro

دانلود برنامه Beep Test Pro میتواند بهترین گزینه برای پیشرفت و پیشروی باشد. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه My Workout Plan اشاره کرد. امکان گرفتن تست های متفاوتی در برنامه برای شما فراهم شده که میتواند تمامی نیاز های شما را در این زمینه برطرف سازد. شما میتوانید اسامی تیم های مورد نظر خود را در برنامه وارد کرده و آنها را به صورت فایل های متفاوتی ذخیره کنید. تمامی نتایجی مورد نیاز شما در حافظه دستگاه ذخیره شده و شما در هر زمانی که به آنها نیاز داشته باشید میتوانید به صورت خیلی ساده فایل های مورد نظر خود را مشاهده کنید. امکان ویرایش، حذف و ذخیره سازی تمامی فایل های به صورت خیلی ساده فراهم شده که فرایند انجام این اعمال زمان زیادی را نبرد. اگر به دنبال یک برنامه تست ورزشی برای دستگاه اندروید خود میباشید، برنامه Beep Test Pro گزینه خوبی است.

برنامه Beep Test Pro

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه تست ورزشی فردی و گروهی برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • فضای کاربری زیبا
  • انجام تمامی تست های گروهی و فردی
  • امکان ذخیره سازی اطلاعات با دقت بالا
  • امکان ایجاد لیست های متفاوت
  • امکان ویرایش، حذف و یا بارگذاری اطلاعات مورد نظر
  • امکان تجزیه و تحلیل مطالب بوسیله نمودار های مشخص شده
  • امکان سویچ برنامه در دوحالت متفاوت
  • وجود گزینه هایی برای تمرین
  • امکان ذخیره سازی نتایج براساس سه معیار متفاوت
  • و…

دانلود Beep Test Pro اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه Beep Test Pro تمامی امور ورزشی خود را انجام داده و تست های متفاوتی را تجربه کنید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود برنامه TouchRemove تمامی عکس های خود را از اشیاء و افراد مزاحم پاکسازی کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Beep Test Pro اپلیکیشن تست ورزشی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: docs.google.com

نام انگلیسی: Beep Test Pro

نام فارسی: تست ورزشی فردی و گروهی

نسخه برنامه: 4.52

حجم برنامه: 3MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *