پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Boom 3D نرم افزار موزیک پلیر سه بعدی برای Win / Mac

دانلود برنامه Boom 3D نرم افزار موزیک پلیر سه بعدی برای Win / Mac

0
(0)

دانلود برنامه Boom 3D نرم افزار موزیک پلیر سه بعدی برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Boom 3D عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور پخش فایل موسیقی مخصوص سیستم عامل های ویندوز و مک میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار ها موزیک پلیر از انواع متفاوت تشکیل میشوند که همگی آنها یک عمل را انجام میدهند. هماهنگونه که از اسم آنها نیز پیدا میباشد این نرم افزار ها تنها به مظور پخش فایل های موسیقی عرضه شده اند. در این زمینه وجود نرم افزار هایی که نو آوری داشته باشند از اهمیت های بالایی برخوردار میباشند. نرم افزار Boom 3D از آن دسته ای میباشد که دارای ویژگی های خاص مخصوص به خود میباشد.

دانلود برنامه Boom 3D برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار موزیک پلیر سه بعدی برای ویندوز و مک شما میتوانید که تمامی فایل های موسیقی موجود در کامپیوتر و یا لپ تاپ خود را با کیفیت بال و جلوه هایی زیبا گوش داده و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Winamp که یک نرم افزار پخش کننده موسیقی میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Boom 3D این امکان را به شما میدهد که به پخش موزیک های مورد نظر خود با جلوه های 3D بر روی هدفون و یا هر پخش کننده موسیقی دیگری بپردازید. نرم افزار Boom 3D به شما قدرت و کیفیت را هدیه خواهد داد. با استفاده از این برنامه دیگر نیاز نیست که به خرید هدفون ها و یا سیستم هایی برای داشتن صدای زیاد بپردازید. توانایی بالای این نرم افزار امکان افزایش کیفیت صدای موزیک های متفاوت را به شما میدهد.

دانلود برنامه Boom 3D

دانلود نرم افزار موزیک پلیر سه بعدی برای کامپیوتر و مک به صورت رایگان

دانلود برنامه Boom 3D برای مک و ویندوز میتواند گزینه خیلی خوبی در این زمینه باشد. برنامه Boom 3D به شما امکان میدهد که با استفاده از تکنولوژی سه بعدی عالی که در اختیار شما قرار میگیرد قدرت و واقعیت بیشتری را به موزیک های مورد نظر خود بخشیده و از گوش دادن به آنها نهایت لذت و استفاده خود را ببرید. در آخر نیز امکان دریافت کیفیت صدایی مانند سینما در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با استفاده از نرم افزار معرفی شده شما میتوانید که کیفیت موزیک ها مورد نظر خود را نه تنها افزایش دهید بلکه واقعیت را به آنها ببخشید. افزایش صدا از جمله ویژگی های عالی این نرم افزار محسوب نمیشود. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و بهترین استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Boom 3D نرم افزار موزیک پلیر سه بعدی برای Win / Mac

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

  • Windows 10 only (64-bit)
  • macOS 10.10.3 or later 64-bit

مشخصات
شرکت سازنده: globaldelight.com

نام انگلیسی: Boom 3D

نام فارسی: موزیک پلیر سه بعدی

نسخه برنامه: 1.2.2

حجم برنامه: 43MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *