پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Call Recorder Skvalex اپلیکیشن ضبط تماس برای اندروید

دانلود برنامه Call Recorder Skvalex اپلیکیشن ضبط تماس برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Call Recorder Skvalex اپلیکیشن ضبط تماس برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Call Recorder Skvalex عنوان یک برنامه ضبط تماس عالی و با کیفیت میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. اگر از جمله افرادی میباشید که در طول روز تماس های زیادی را دریافت میکنید و کار شما در این حوزه میباشد، برنامه Call Recorder Skvalex میتواند یکی از بهترین اپلیکیشن هایی باشد که دریافت آن واجب میباشد. شاید برایتان پیش آمده باشد که در تماس های خود مطالبی را دریافت کرده و آنها را فراموش کرده ایید و دیگر نتوانسته ایید به مطالب مورد نظر خود دست پیدا کنید و یا برای امنیت خود بوجود چنین برنامه ای نیاز داشته ایید. حال این امکان فراهم شده که به همه چیز دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه Call Recorder Skvalex

دانلود برنامه Call Recorder Skvalex برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه ضبط صدا برای اندروید خود را همه جوره در تماس های تلفنی بیمه کنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود Truecaller اشاره کرد. این امکان برای شما فراهم شده که با ضبط تماس های خود، تمامی اطلاعات منتقل شده در تماس ها را در اختیار داشته و به راحتی در هر زمانی که اراده کنید این اطلاعات را در اختیار داشته باشید. تمامی تماس های دریافتی و یا خروجی تلفن همراه شما به صورت خودکار ضبط شده و در حافظ دستگاه ذخیره خواهد شد. سیستم عامل اندروید تنوع بسیار بالایی را در حوزه برنامه های مخصوص این سیستم عامل فراهم آورده و که از جمله بهترین آنها میتوان به برنامه های ضبط تماس تلفنی اشاره کرد که گاهی بر روی بعضی از تلفن های همراه به صورت پیش فرض نصب میباشد.

با دانلود برنامه Call Recorder Skvalex تماس های تلفنیتان را به راحتی مدیریت کنید!!!

دانلود برنامه Call Recorder Skvalex

دانلود برنامه Call Recorder Skvalex اندروید امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. از جمله ویژگی های خاص برنامه Call Recorder Skvalex که آن را نسبت به دیگر برنامه های مشابه خود یک سر و گردن بالاتر میبرد، کیفیت بالای ضبط آن میباشد. شما میتوانید تمامی جزئیات مکالمات خود را به راحتی و با کیفیت بالا ضبط کرده و در هر زمانی که نیاز داشتید به آنها دسترسی پیدا کنید. فرمت های متفاوتی نیز برای شما در نظر گرفته شده است که کاربر بنابر سلیقه خود مختار است هریک از این فرمت ها را برای نوع ضبط تماس خود انتخاب کند. به طور کلی اگر به دنبال یک برنامه ضبط صدای عالی برای تبلت و یا گوشی اندرویدی خود میباشید، برنامه Call Recorder Skvalex بهترین گزینه ممکنه میباشد.

دانلود برنامه Call Recorder Skvalex

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه ضبط تماس برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • فضای کاربری خوب اپلیکیشن
  • سادگی استفاده از برنامه
  • امکان ضبط تمامی تماس های ورودی و خروجی
  • ذخیره سازی صداهای ضبط شده در حافظه گوشی
  • امکان اضافه سازی یادداشت به صداهای ضبط شده
  • امکان ضبط تماس با فرمت های متفاوت
  • امکان جست و جو در لیست تماس های ضبط شده
  • ضبط تمامی تماس ها به صورت خودکار
  • و…

دانلود Call Recorder Skvalex اندروید رایگان جدید

نسخه جدید برنامه Call Recorder Skvalex تمامی ویژگی های عالی برای داشتن یک برنامه ضبط تماس عالی را در اختیار شما قرار میدهد. تنها کافی است که به انتهای پست رفته و این برنامه کارآمد را از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی دریافت کنید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را داشته باشید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود برنامه Textra SMS PRO یک فضای کاربری زیبا برای دریافت و ارسال اس ام اس برای خود فراهم آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Call Recorder Skvalex اپلیکیشن ضبط تماس برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: skvalex.org

نام انگلیسی: Call Recorder Skvalex

نام فارسی: ضبط تماس

نسخه برنامه: 3.5.0

حجم برنامه: 13MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *