پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Camera FV-5 اپلیکیشن دوربین حرفه ای برای اندروید

دانلود برنامه Camera FV-5 اپلیکیشن دوربین حرفه ای برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Camera FV-5 اپلیکیشن دوربین حرفه ای برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان فراهم شده است. Camera FV-5 عنوان یک برنامه قدرتمند و حرفه ای دوربین برای سیستم عامل اندروید میباشد که به قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد. با وجود دوربین های قدرتمندی که امروزه بر روی تلفن های همراه و تبلت ها سوار است بد نیست که اپلیکیشنی نیز وجود داشته باشد که کیفیت و شارپنس عکس ها را نیز با استفاده از آن بیشتر کنید. برنامه ای که در این پست میخواهیم به شما معرفی کنیم، میتوان گفت که از جمله بهترین برنامه های موجود برای اندروید میباشد که با استفاده از آن نیاز نیست که عکس هایی عادی را دریافت کنید. این برنامه سورپرایزی است برای افرادی که علاقه به عکاسی دارند.

دانلود برنامه Camera FV-5

دانلود برنامه Camera FV-5 برای اندروید با لینک مستقیم

برنامه دوربین حرفه ای به قیمت 2.99 دلار به فروش میرسد که ما آن را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود برنامه open camera اشاره کرد. این برنامه تمامی امکاناتی که برای عکسبرداری به صورت حرفه ای باید در اختیار داشته باشید را به شما ارائه خواهد داد. شما میتوانید در هر محیطی که علاقه دارید عکسبرداری کنید با استفاده از ابزاری مانند کم و زیاد کردن نور، فیلتر های تفاوت، فوکوس، حالت پرتره و… استفاده کرده تا بتوانید بهترین عکس را خارج کنید. تنها کافی است که وارد برنامه Camera FV-5 شده و تمامی ابزار عکاسی به صورت جداگانه به شما نمایش داده خواهد شد. تصویر خود را به صورت گرم و یا سرد تغییر دهید، میزان نور زمینه را کم و یا زیاد کنید و بهترین عکس را ثبت کنید.

با دانلود برنامه Camera FV-5 اندروید رایگان، به طور کلی میتوان گفت که دیگر نیازی به دوربین اصلی و یا پیش فرض گوشی خود نخواهید داشت. از جمله ویژگی ها میتوان به وجود فوکوس اتوماتیک، وجود تایمر، امکان عکسبرداری در محطی تاریک و یا شب با کیفیتی عالی، وجود فضای کاربری ساده و بدون مشکل و… که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. به طور کلی میتوان گفت که اگر گوشی شما حتی دارای دوربین قدرتمندی نیز نمیباشد برنامه Camera FV-5 به راحتی میتواند تمامی امور عکاسی شما را انجام دهد. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین تصاویر و فیلم ها را به ثبت برسانید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه 1Tap Cleaner Pro گوشی خود را همیشه پاکیزه نگهدارید.

دانلود برنامه Camera FV-5

برخی ویژگی ها و امکانات Camera FV-5 رایگان برای اندروید

  • حجم عالی برنامه
  • فضای کاربری زیبا و ساده
  • وجود پارامتر های مختلف
  • وجود فوکوس اتوماتیک
  • امکان عکسبرداری در شب
  • وجود تایمر
  • پشتیبانی از 30 زبان متفاوت دنیا
  • امکان استفاده از دکمه های کم و زیاد صدا برای انجام کار های متفاوت
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Camera FV-5 اپلیکیشن دوربین حرفه ای برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.3 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: camerafv5.com

نام انگلیسی: Camera FV-5

نام فارسی: دوربین حرفه ای

نسخه برنامه: 5.2.8

حجم برنامه: 13MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *