پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Canva اپلیکیشن ساخت لوگو و طراحی گرافیک مخصوص اندروید

دانلود برنامه Canva اپلیکیشن ساخت لوگو و طراحی گرافیک مخصوص اندروید

3.7
(7)

دانلود برنامه Canva اپلیکیشن ساخت لوگو و طراحی گرافیک مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Canva: Graphic Design,Video Collage, Logo Maker عنوان یک اپلیکیشن ساخت طرح های گرافیکی میباشد که به قیمت 59.99 دلار به فروش میرسد. مجموعه ای کامل و قدرتمند از چندین عمل برای ساخت طرح های گرافیکی و دیزاین که برای سیستم عامل اندروید به کاربران سراسر دنیا عرضه شده است. با وجود اپلیکیشن های متفاوت فعال در حوزه سوشال مدیا و شبکه های اجتماعی طرح های گرافیکی و دیزاین هایی که مشاهده میکنید به سمت کیفیت های بالا و پیشرفت های عالی میروند. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که به راحتی قادر خواهید بود به طراحی گرافیک و ساخت کارت پستال ها بپردازید.

دانلود برنامه Canva

دانلود برنامه Canva با لینک مستقیم

برنامه Canva از بهترین برنامه های ویرایشگر و ساخت لوگو و طراحی گرافیک میباشد که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. از دیگر برنامه هایی که در این زمینه میتوان به شما عزیزان معرفی کرد، برنامه Logo Maker Plus میباشد. این برنامه میتواند بهترین برنامه برای ساخت طرح های گرافیکی باشد زیرا که ابزار بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که با استفاده از آن بتوانند با در نظر گرفتن سلایق و علایق خود بهترین طرح های گرافیکی را خلق کنند. با استفاده از این برنامه میتوانید انواع طرح های گرافیکی مربوط به کارت پستال، استوری اینستاگرام، پوستر ها و… را برنامه ریزی کنید. این برنامه بیش از 60 هزار قالب در دسته های گوناگون را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که قادر خواهید بود هر یک از آنها را در هرموردی استفاده کرده و بهترین اثر را خلق کنید.

دانلود برنامه Canva

برنامه Canva مجموعه قابلیت های خارق العاده ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما قادر خواهید بود برای زیبا سازی و شخصی سازی هرچه بیشتر طرح های خود از فونت های متنوع نیز استفاده کنید. از دیگر ویژگی های برنامه کانوا وجود طرح هایی مختص به تبلیغات در حوزه سوشال مدیا میباشد که میتواند بسیار کارآمد باشد. کسانی که دارای کسب و کار هستند و نیاز به تبلیغات دارند میتوانند با استفاده از این برنامه بدون نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای به ساخت طرح های تبلیغاتی خود بپردازند. اگر به دنبال یک برنامه همه کاره برای انجام کار های گرافیکی و خلق لوگو و… هستید برنامه Canva میتواند بهترین گزینه موجود برای شما باشد.

با دانلود برنامه Canva به راحتی لوگو های حرفه ای طراحی کنید!!!

دانلود برنامه Canva

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود کانوا به صورت رایگان

  • حجم خیلی عالی برنامه
  • فضای کاربری زیبا
  • امکان ایجاد طرح های گرافیکی
  • وجود طرح های مخصوص به تبلیغات
  • امکان ساخت لوگو
  • قابلیت ایجاد پوستر و کارت های پستال
  • امکان اضافه کردن متن با فونت ها متفاوت
  • وجود بیش از 60 هزار قالب
  • قیمت 59.99 دلاری اپلیکیشن

دانلود برنامه کانوا به صورت رایگان و با لینک مستقیم

برنامه Canva توانسته امتیازات خیلی خوبی را به خود اختصاص دهد. این برنامه یک اپلیکیشن همه کاره در حوزه طراحی به حساب می آید که نسبت به حجم آن واقعا ارزش امتحان کردن را دارد. طبق روال همیگشی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه EarthQuake PRO از تمامی زمین لرزه های دنیا همراه با مشخصات آنها با خبر شوید. برای دانلود این برنامه تنها کافی است بر روی اسم آن کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Canva اپلیکیشن ساخت لوگو و طراحی گرافیک مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 6 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: canva.com

نام انگلیسی: Canva: Graphic Design & Logo, Flyer, Poster maker

نام فارسی: ساخت لوگو و طراحی گرافیک

نسخه برنامه: 2.248.0

حجم برنامه: 18MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *