پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Core Temp نرم افزار نمایش دمای هسته های پردازنده

دانلود برنامه Core Temp نرم افزار نمایش دمای هسته های پردازنده

5
(1)

دانلود برنامه Core Temp نرم افزار نمایش دمای هسته های پردازنده به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Core Temp عنوان یک نرم افزار قدرتمند و نیز عالی به منظور دریافت اطلاعات مهم در رابطه با میزان دمای هسته هر پردازنده در سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. آیا وجود نرم افزار هایی به منظور دریافت اطلاعات مهم در رابطه با سخت افزار سیستم کاربردی و یا مهم نمیباشد؟ تاکنون به این امر فکر کرده ایید که آیا برنامه هایی وجود دارند که بتوانند مشخصاتی عالی در رابطه با سخت افزار سیستم را لحظه به لحظه گزارش دهند؟ حال در ادامه این پست با ما همراه بوده و با این نرم افزار عالی و کاربردی آشنا شوید.

دانلود برنامه Core Temp

دانلود برنامه Core Temp برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار نمایش دمای هسته پردازنده برای کامپیوتر میتواند از جمله بهترین نرم افزار ها در سیستم عامل ویندوز باشد. به این صورت که اطلاعاتی عالی در رابطه با سخت افزار سیستم را در اختیار کاربران قرار میدهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه FolderSizes که یک نرم افزار مدیریت فضای هارد دیسک برای ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Core Temp از قدرت خیلی خوبی برخوردار بوده و بر روی منابع سیستمی هیچگونه تاثیر منفی نخواهد گذاشت. برنامه Core Temp به صورت یک دیده بان قدرتمند بر روی دمای پردازنده ها نظارت خواهد داشت. دانلود نرم افزار معرفی شده قادر خواهد بود که دمای هر پردازنده را به صورت مجزا در اختیار کاربران قرار دهد. این امکان نیز برای شما فراهم شده است که بالا و پایین رفتن دما را به صورت لحظه ای تماشا کنید.

دانلود برنامه Core Temp

دانلود نرم افزار نمایش دمای هسته پردازنده برای ویندوز به صورت رایگان

دانلود برنامه Core Temp نرم افزار نمایش دمای هسته پردازنده برای کامپیوتر میتواند به صورت آنی تمامی اطلاعات مربوط به هر پردازنده را در اختیار کاربران قرار دهد. با تغییر فشار کار و بالا و پایین رفتن دمای هر هسته شما میتوانید که متوجه شوید. دانلود برنامه معرفی شده با تمامی مادربورد ها سازگار بوده و از این جهت نیز جای نگرانی وجود نخواهد داشت. به طور کلی متیوان گفت که تمامی اطلاعات مهم در رابطه با دمای هر هسته و پردازنده به صورت لحظه ای در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Core Temp نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Core Temp نرم افزار نمایش دمای هسته های پردازنده

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: Core Temp

نام فارسی: نمایش دقیق دمای هسته های پردازنده

نسخه برنامه: 1.17.1

حجم برنامه: 1MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *