پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Lark Player نرم افزار موزیک پلیر برای اندروید

دانلود برنامه Lark Player نرم افزار موزیک پلیر برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Lark Player نرم افزار موزیک پلیر برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Lark Player عنوان یک نرم افزار موزیک پلیر مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. این نرم افزار یک برنامه حرفه ای و عالی به منظور گوش فرا دادن به موسیقی های متفاوت میباشد. نرم افزار Lark Player توانسته در گوگل پلی بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دهد. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که به مشاهده ویدیو و یا گوش دادن به موسیقی بپردازید. ابزار هایی حرفه ای در نرم افزار Lark Player در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود برنامه Lark Player

دانلود برنامه Lark Player برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار موزیک پلیر برای سیستم عامل اندروید شما قادر خواهید بود که علاوه بر گوش دادن به موسیقی به مشاهده ویدیو های مورد نظر خود نیز پرداخته و با یک تیر دو نشان بزنید. از دیگر نرم افزار های مرتبط میتوان به دانلود برنامه Rocket Music Player که یک نرم افزار موزیک پلیر دیگر برای سیستم عامل اندروید میباشد اشاره کرد. نرم افزار Lark Player از تمامی فرمت های ویدیو و موزیک پشتیبانی کرده و شما میتوانید بدون محدودیت به تماشای آنها بپردازید. از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به آپلود کردن فایل زیرنویس برای مشاهده فیلم های زبان اصلی اشاره کرد. نرم افزار Lark Player امکان پخش و مشاهده ویدیو و موزیک های یوتوب را نیز به شما میدهد. ابزار های متفاوتی برای کنترل کامل فایل های درحال پخش در اختیار شما قرار میگیرد.

با دانلود برنامه Lark Player تمام موزیک های مورد علاقتان را در یک برنامه بی نظیر پخش کنید و لذت ببرید.

دانلود برنامه Lark Player

دانلود نرم افزار موزیک پلیر برای اندروید رایگان

دانلود برنامه Lark Player از جمله نرم افزار های خیلی خوب به منظور مشاهده و پخش ویدیو ها و موسیقی های متفاوت میباشد که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. این نرم افزار از اکولایزر های متفاوتی بهره میبرد که با استفاده از آنها قادر خواهید بود که به شخصی سازی کامل موسیقی های مورد نظر خود بپردازید. همچنین از دیگر ویژگی های عالی این نرم افزار میتوان به وجود تایمر خواب اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود که تایم دقیقی را برای نرم افزار لحاظ کرده که به صورت اتوماتیک در آن زمان برنامه متوقف شده و دیگر فعالیت نکند. تمامی ابزار های موجود در این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد و شما میتوانید که بدون محدودیت به تمامی آنها دسترسی داشته و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Lark Player نرم افزار موزیک پلیر برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار اندروید به سیستم عامل 5 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: larkplayer.com

نام انگلیسی: Lark Player

نام فارسی: موزیک پلیر

نسخه برنامه: 5.70.6

حجم برنامه: 23MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *