پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه LG PC Suite نرم افزار مدیریت گوشی های LG در ویندوز

دانلود برنامه LG PC Suite نرم افزار مدیریت گوشی های LG در ویندوز

0
(0)

دانلود برنامه LG PC Suite نرم افزار مدیریت گوشی های LG در ویندوز به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. LG PC Suite عنوان یک نرم افزار قدرتمند، عالی و کاربردی به منظور مدیریت تلفن های هوشمند ال جی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های مدیریت گوشی های هوشمند و تلفن های همراه انواع متفاوتی را شامل میشوند که برخی از آنها مربوط به برند های متفاوت شده و برخی نیز تنها مختص به یک سیستم عامل میباشند. نرم افزار LG PC Suite نیز از جمله اینگونه برنامه ها میباشد که کاربران به راحتی میتوانند با استفاده از آن گوشی های LG خود را مدیریت کنند. در ادامه پست با ما همراه باشید.

دانلود برنامه LG PC Suite

دانلود برنامه LG PC Suite برای ویندوز با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار مدیریت گوشی های LG برای کامپیوتر قدرت بالایی را شامل بوده و کاربران میتوانند که به صورت ساده و با قدرت بالا به مدیریت تلفن گوشی های ال جی خود بپردازند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Nokia Suite که یک نرم افزار مدیریت کامل گوشی نوکیا در ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار LG PC Suite آخرین نسخه را شامل میباشد که شرکت ال جی آن را در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران میتوانند که با استفاده از برنامه LG PC Suite به مدیریت گوشی خود و یا دستگاه های وایرلیس مورد نظر خود بپردازند. در واقع برنامه معرفی شده از ویژگی ها و ابزار های متفاوتی برخوردار میباشد که از جمله آنها میتوان به امکان ایجاد و ارسال پیام از طریق کامپیوتر، گوش دادن به آهنگ مورد نظر، افزودن زنگ جدید، افزودن موزیک و… اشاره کرد.

دانلود برنامه LG PC Suite

دانلود نرم افزار مدیریت گوشی های ال جی در ویندوز به صورت رایگان

دانلود برنامه LG PC Suite نرم افزار مدیریت گوشی های LG از جمله بهترین ابزار های مدیریت تلفن های همراه میباشد که تنها مخصوص به دستگاه های کمپانی ال جی عرضه شده است. از دیگر ویژگی های دانلود نرم افزار معرفی شده میتوان به امکان پشتیبان گیری از تنظیمات، پشتیبان گیری از اطلاعات و فایل های گوشی به صورت خودکار، امکان انتقال بازی ها و برنامه های جاوا از کامپیوتر به گوشی، شناسایی سریع و قدرتمند گوشی و نوع اتصال به کامپیوتر به صورت خودکار، مدیریت تماس ها و فایل و… اشاره کرد. در واقع ویژگی های متفاوتی در اختیار کاربران قرار میگیرد که بهترین نتیجه را داشته و به صورت خیلی سریع به مدیریت تلفن های همراه خود بپردازند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه LG PC Suite نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه LG PC Suite نرم افزار مدیریت گوشی های LG در ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: lg.com

نام انگلیسی: LG PC Suite

نام فارسی: مدیریت گوشی های ال جی

نسخه برنامه: 5.3.27

حجم برنامه: 232MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *