پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Mi Music اپلیکیشن موزیک پلیر شیائومی برای اندروید

دانلود برنامه Mi Music اپلیکیشن موزیک پلیر شیائومی برای اندروید

3.4
(21)

دانلود برنامه Mi Music اپلیکیشن موزیک پلیر شیائومی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Mi Music عنوان یک موزیک پلیر قدرتمند و خوش ساخت از کمپانی شیاومی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. شیاومی اسم یک کمپانی قدرتمند چینی میباشد که در این دوره کم کسی وجود دارد که نام آن را نشنیده باشد. این کمپانی با عرضه کردن تلفن های هوشمند و ابزار های کاربردی در زمینه گوشی و غیره توانسته امتیازات خیلی خوبی را کسب کرده و کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. تمامی گوشی هایی که در بازار موبایل عرضه میشوند به صورت پیش فرض موزیک پلیر های متفاوتی را بر روی خود نصب دارند. در این پست میخواهیم برنامه Mi Music را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دانلود برنامه Mi Music

دانلود برنامه Mi Music برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه موزیک پلیر شیاومی با کیفیت بالا به موسیقی ها و آهنگ های موجود در موبایل خود گوش فرا دهید. همانگونه که اشاره کردیم تمامی موبایل های عرضه شده به کاربران سراسر دنیا دارای موزیک پلیر میباشند که متاسفانه از ویژگی ها و امکانات زیادی پشتیبانی نمیکنند. اساسا حتی بسیاری از کاربران از برنامه های نصب شده به صورت پیش فرض بر روی تلفن خود نیز استفاده نمیکنند. تاکنون سعی کرده اییم برنامه های متفاوت در زمینه های گوناگون که شرکت شیاومی عرضه کرده است را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برنامه Mi Music یک موزیک پلیر قدرتمند میباشد که مخصوص سیستم عامل اندروید بوده و از ویژگی های مانند نمایش متن آهنگ ها، اکولایزر، قابلیت اتصال به هدفون و… بهره میبرد. برنامه Mi Music یک اپلیکیشن خوش ساخت و کارآمد بوده توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند.

دانلود برنامه Mi Music

دانلود برنامه Mi Music را میتوان یکی از بهترین برنامه های موزیک پلیر دانست که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Music player اشاره کرد. تمامی قابلیت هایی که یک برنامه موزیک پلیر بایستی دارا باشد حتی بیشتر از آن نیز در برنامه Mi Music جمع آوری شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. از جمله دیگر ویژگی های خیلی خوب برنامه میتوان به آپدیت اشاره کرد. برنامه Mi Music به صورت همیشگی از طریق کمپانی شیائومی پشتیبانی شده و همواره به روز ترین ویژگی ها و آپدیت ها بر این برنامه افزوده خواهد شد. از دیگر ویژگی های برنامه میتوان به ساخت راینگتون، حالت های متفاوت برای پخش موزیک، امکان ساخت پلی لیست و… اشاره کرد. به طور کلی اگر میخواهید یک برنامه موزیک پلیر خوب و قدرتمند داشته باشید از دانلود برنامه Mi Music دریغ نکنید. همچنین با دانلود برنامه Mi Music می توانید یک رابط کاربری بسیار چشم نواز دریافت کنید.

دانلود برنامه موزیک پلیر شیاومی

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود موزیک پلیر شیاومی برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • نمایش تمامی فایل های صوتی به صورت فولدر، خواننده، آهنگ و…
  • امکان ساخت پلی لیست مخصوص خود
  • امکان ساخت راینگتون
  • امکان برش موزیک ها
  • وجود رابط کاربری زیبا و ساده
  • پشتیبانی از حالت شب
  • امکان ویرایش مشخصات موزیک
  • امکان اشتراگ گذاری ساده و سریع آهنگ ها
  • دریافت بروز ترین آپدیت ها
  • و…

دانلود Mi Music اندروید رایگان جدید

برنامه Mi Music را میتوان یکی از بهترین و کارآمد ترین برنامه های موزیک پلیر دانست. با دانلود موزیک پلیر شیائومی با سرعت و قدرت به موزیک های خود گوش فرا دهید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Mi Browser Pro به راحتی به وب گردی بپردازید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 21

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Mi Music اپلیکیشن موزیک پلیر شیائومی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 6.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Mi Music

نام فارسی: موزیک پلیر شیاومی

نسخه برنامه: 8.04.01.110316i

حجم برنامه: 93MB

3 پاسخ به “دانلود برنامه Mi Music اپلیکیشن موزیک پلیر شیائومی برای اندروید”

  1. Shamalahmadi گفت:

    ایا کاربر تقویت صوتی داره یانه؟
    اهنگهای داخل چند تا پوشه باشه همه رو باهم تو موسقی پلیر پخش میشه؟

  2. Shamalahmadi گفت:

    ایا کاربر تقویت صوتی داره یانه.؟
    درصورت پخشه موسیقی رو قفل گوشی پخش میشه که بدونی عوضش کنی بدونه بازکردن الگو.؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *