پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Modern CSV نرم افزار ویرایش فایل با فرمت CSV برای کامپیوتر

دانلود برنامه Modern CSV نرم افزار ویرایش فایل با فرمت CSV برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه Modern CSV نرم افزار ویرایش فایل با فرمت CSV برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیگشی فراهم شده است. Modern CSV عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور ویرایش فایل با فرمت CSV مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم. نرم افزار های ویرایشگر فرمت برای سیستم عامل های متفاوت عرضه شده اند که سایت ایزی پی سی مجموعه کاملی از آنها را در اختیار شما قرار داده است. حال برخی ویرایشگر ها وجود دارند که قابلیت ویرایش مجموعه ای از فرمت های متفاوت را دارا میباشد. برخی نرم افزار ها نیز مانند برنامه Modern CSV قابلیت ویرایش یک نوع فرمت خاص را دارا میباشند که در این پست قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم.

دانلود برنامه Modern CSV

دانلود برنامه Modern CSV برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ویرایش فایل با فرمت CSV برای کامپیوتر میتواند تمامی نیاز های شما را در زمینه ویرایش فایل های مربوطه با فرمت معرفی شده را برطرف کرده و بهترین نتیجه را به شما تحویل خواهد داد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Q-Dir که یک نرم افزار مدیریت فایل برای کامپیوتر میباشدف اشاره کرد. نرم افزار Modern CSV محموعه ای از ویژگی ها و تنظمیات متفاوت را در اختیار شما قرار خواهد داد. امکان دسترسی به تمامی ابزار ها و ویژگی های برنامه ساده بوده و شما برای استفاده از آنها نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. برنامه Modern CSV  امکان ویرایش فایل های CSV را به سادگی و بدون هیچگونه لگ و یا ایرادی انجام داده و شما را بی نیاز خواهد کرد. مدیریت فایل های چندگانه نیز فراهم شده و بسیار ساده میباشد.

دانلود نرم افزار ویرایش فایل با فرمت CSV برای کامپیوتر رایگان

دانلود برنامه Modern CSV این امکان را به شما میدهد که حتی پوشه ها را نیز در داخل برنامه وارد کنید. تمامی امور را خود برنامه انجام خواهد داد. به صورتی که شما تنها کافی است که مسیر را مشخص کرده و نرم افزار برنامه تمامی فایل ها را وارد کرده و در اختیار کاربر قرار خواهد داد. تمامی نیاز های شما برای انجام ویرایش های مورد نظرتان در اختیار قرار گرفته و شما میتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده خود را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Modern CSV نرم افزار ویرایش فایل با فرمت CSV برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • به روی دکمه Enter License کلیک کنید.
  • تمام اطلاعات موجود در فایل License.txt را داخل پنجره فعال سازی نرم افزار کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: moderncsv.com

نام انگلیسی: Modern CSV

نام فارسی: ویرایش فایل با فرمت CSV

نسخه برنامه: 1.3.33

حجم برنامه: 18MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *