پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Music Collector نرم افزار مدیریت موزیک برای کامپیوتر

دانلود برنامه Music Collector نرم افزار مدیریت موزیک برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه Music Collector نرم افزار مدیریت موزیک برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Music Collector عنوان یک نرم افزار عالی و کاربردی به منظور ویرایش و دسته بندی موسیقی ها مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. همانگونه که سابقا نیز اشاره کردیم موسیقی طرافداران بسیاری دارد که بدون استثنا هر شخصی در سیستم خود و یا در تلفن همراه خود چندین و چند عدد از موزیک های متفاوت را در اختیار دارد. به همین منظور شاید امکان ویرایش و دسته بندی و یا مرتب کردن تمامی آنها کار سختی باشد. در این پست برنامه Music Collector را به شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید به صورت حرفه ای به دسته بندی آهنگ ها بپردازید.

دانلود برنامه Music Collector

دانلود برنامه Music Collector برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار مدیریت موزیک شما قادر خواهید بود که به صورت خیلی عالی و بدون هیچگونه مشکلی به دسته بندی موزیک های مورد نظر خود پرداخته و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار های مخصوص سیستم عامل ویندوز میتوان به دانلود برنامه Magix Sound Forge Audio Cleaning Lab که یک نرم افزار ویرایش موزیک قدرتمند میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Music Collector از فضای کاربری ساده و خیلی عالی برخوردار بوده که میتواند به همین دلیل از جمله نرم افزار های مفید در این زمینه به حساب آید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید که سی دی ها را با قرار دادنشان در درایو CD-ROM فهرست بندی و مرتب نمایید. نوار ابزار بالایی شامل اکثر ویژگی ها بوده و دارای نوار فیلتر سریع بر اساس حروف الفبا میباشد.

دانلود برنامه Music Collector

دانلود نرم افزار مدیریت موزیک برای کامپیوتر رایگان

دانلود برنامه Music Collector میتواند از جمله نرم افزار هایی کارآمد به منظور دسته بندی و مرتب سازی موسیقی های متفاوت باشد. این نرم افزار ویژگی های متفاوتی را در اختیار کابران خود قرار میدهد که از آنها میتوان به امکان اسکن بارکد یا تایپ کردن نام هنرمند و یا عنوان یک دیسک به منظور دانلود تمامی اطلاعات مورد نیاز از اینترنت مانند نام خواننده، سال انتشار، عنوان موزیک، برچسب ها و عکس کاور اشاره کرد. تمامی اطلاعات مورد نیاز در گوشه ای از لیست دسته بندی شده و شما میتوانید که با کلیک کردن بر روی هر یک از آنها به اطلاعات بیشتر دست یابید. این نرم افزار تمامی اطلاعاتی را که در اختیار شما قرار میدهد را از اینترنت برداشت کرده که به همین سبب امکان مشاهده کردن کاور دیسک ها، قطعه ها و زمان های متفاوت آنها وجود دارد.

از جمله دیگر ویژگی ها میتوان به نمایش لینک های متفاوت به موجب دانلود آلبوم ها و موسیقی های متفاوت اشاره کرد. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Music Collector نرم افزار مدیریت موزیک برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید
  • فایل های موجود در پوشه Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید
  • در قسمت Software نرم افزار Music Collector را انتخاب کنید و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: collectorz.com

نام انگلیسی: Music Collector

نام فارسی: مدیریت و دسته بندی موزیک

نسخه برنامه: 20.6.2

حجم برنامه: 34MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *