پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه OnePlus Gallery اپلیکیشن گالری وان پلاس برای اندروید

دانلود برنامه OnePlus Gallery اپلیکیشن گالری وان پلاس برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه OnePlus Gallery اپلیکیشن گالری وان پلاس برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. OnePlus Gallery عنوان یک برنامه گالری هوشمند و قدرمند با فضای کاربری زیبا و سادگی استفاده از کمپانی وان پلاس میباشد که به صورت پیش فرض بر روی اسمارت فون های این کمپانی نصب میباشد. اکنون در این پست میخواهیم توضیحاتی را درباره این برنامه به شما داده و آن را به شما معرفی کنیم. امروزه با عرضه شدن تلفن های هوشمند تبلت هایی که کمپانی های مختلف روانه بازار میکنند گالری های متفاوتی نیز توسط هریک از کمپانی ها معرفی میشوند که برخی از آنها بسیار ساده بود و قابلیت بر آورده کردن تمامی نیاز های کاربر را نخواهند داشت. در ادامه با ما همراه باشید و با این برنامه قدرتمند آشنا شوید.

دانلود برنامه OnePlus Gallery

دانلود برنامه OnePlus Gallery رایگان برای اندروید

دانلود برنامه گالری وان پلاس به راحتی تصاویر شما را مهم نیست که چه تعدادی باشند دسته بندی کرده و به راحتی برای شما به نمایش خواهد گذاشت. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Gallery Plus Pro اشاره کرد. همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم تمامی گالری های پیش فرض نصب شده بر روی تلفن های هوشمند از قابلیت های زیادی بهره نمیبرند. ممکن است که ما در گوشی خود هزاران فایل تصویری برای نمایش داشته باشید و علاقه داشته باشید که یک خاطره را یادآوری کنید، اکنون در میان هزاران فایل تصویری باید به جست و جو پرداخته تا عکس و یا ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید. ممکن است که محتوای شما توسط دوربین خود موبایل و یا از فضای مجازی و برنامه هایی مانند اینستاگرام، توییتر و… دریافت شده باشند.

با دانلود برنامه OnePlus Gallery برای اندروید تمامی تصاویر و ویدیو های موجود در تلفن همراه شما به صورت خیلی حرفه ای دسته بندی شده و شما در پیدا کردن آنها دچار سردرگمی نخواهید شد. از جمله ویژگی ها خیلی خوب این برنامه میتوان به دسته بندی فایل ها بر اساس زمان اشاره کرد. برنامه گالری وان پلاس قادر خواهد بود تمامی فایل ها را بنابر زمان دریافت آنها دسته بندی کرده و داخل یک جدول زمانی قرار دهد. تمامی تصاویر گروه بندی شده و مرتب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما از بهترین ویژگی ها این برنامه میتوان به قرار دادن تصاویر بر اساس مکان اشاره کرد. به این صورت که اگر به مسافرت رفته ایید و تصاویری را ثبت کرده ایید برنامه OnePlus Gallery تمامی تصاویر را بر روی نقطه مکانی که در آنجا عکس را گرفته ایید قرار خواهد داد.

دانلود برنامه OnePlus Gallery

دانلود گالری وان پلاس رایگان برای اندروید

به طور کلی میتوان گفت که کمپانی وان پلاس راحتی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. این کمپانی تمامی تلاش خود را میکند که گوشی هایی را که در بازار عرضه میکند علاوه بر قیمت خیلی پایین تری که نسبت به رقبای خود دارد بتواند بهترین خدمات را ارئه دهد. و به صورت واضح این امر قابل مشاهده میباشد. با استفاده از این برنامه همچنین شما قادر خواهید بود که تصاویر و ویدیو های خود را به راحتی ویرایش کنید و به صورت هرچه بیشتر شخصی سازی کنید. فرقی نمیکند که چه گوشی دارید، اگر گالری نصب شده به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراه شما قادر نیست که تمامی نیاز های شما را برطرف کند، سایت ایزی پی سی دانلود برنامه گالری وان پلاس را به شما عزیزان معرفی میکند. امیدواریم که با دانلود برنامه OnePlus Gallery بهترین تجربه کاربری را داشته باشید.

برخی ویژگی های OnePlus Gallery برای اندروید با لینک مستقیم

  • حجم خوب برنامه
  • فضای کاربری زیبا
  • امکان دسته بندی فایل ها بر اساس زمان ثبت آنها
  • امکان دسته بندی فایل های بر اساس برنامه ارائه کننده تصاویر و ویدیو ها
  • امکان تگ کردن تصاویر بر روی نقشه
  • وجود ابزار های متفاوت برای ویرایش تصاویر و ویدیو ها
  • امکان پنهان سازی تصاویر و ویدیو ها
  • و…

سایت ایزی پی سی دانلود برنامه Gallery Vault را به شما عزیزان پیشنهاد میکند.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه OnePlus Gallery اپلیکیشن گالری وان پلاس برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 8.1 به بالا نیاز دارد

این برنامه تنها بر روی گوشی هایی با سیستم عامل 64 بیتی قابل نصب میباشد

مشخصات
شرکت سازنده: oneplus.com

نام انگلیسی: OnePlus Gallery

نام فارسی: گالری وان پلاس

نسخه برنامه: 4.0.137

حجم برنامه: 166MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *