پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه O&O BrowserPrivacy حذف کامل اطلاعات از مرورگر برای کامپیوتر

دانلود برنامه O&O BrowserPrivacy حذف کامل اطلاعات از مرورگر برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه O&O BrowserPrivacy حذف کامل اطلاعات از مرورگر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. O&O BrowserPrivacy عنوان یک نرم افزاری قدرتمند برای سیستم عامل ویندوز میباشد که امکان مشاهده تمامی اطلاعات ذخیره شده در مرورگر سیستم کاربر را به وی میدهد. میتوان گفت اکثر کاربران و افرادی که مرور های روزمره دارند نیازمند به امن بودن اطلاعات خود نیز هستند. به همین سبب هموراه نرم افزار های امنیتی عالی در اختیار کاربران قرار میگیرد. اگر قصد داریم که اجازه ندهید هیچ شخصی به اطلاعات مرورگر شما دست یابد، میتوانید که با دانلود برنامه معرفی شده به راحتی زمان خود را سپری کنید. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه O&O BrowserPrivacy

دانلود برنامه O&O BrowserPrivacy برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار حذف اطلاعات از مرورگر میتواند تا حد خیلی بالایی اطلاعات شما را از دست افراد مزاحم حفظ کرده و خیال شما را آسوده کند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Ontrack EasyRecovery که یک نرم افزار بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. برنامه O&O BrowserPrivacy امکان پاکسازی تمامی اطلاعات و تاریخچه مرورگر را برای شما فراهم کرده و امنیت را به دنبال خواهد داشت. به طور مثال کوکی ها امکان شناسایی کاربر از جانب سایت ها را فراهم میکند. در استفاده از برنامه O&O BrowserPrivacy شما میتوانید میزان امنیت مورد نیاز خود را تعیین کرده و که در چه مرحله ای اطلاعات شما از بین رفته و یا سوزانده شود. در این صورت حذف به صورت دقیق تر اطلاعات برای شما فراهم شد. تمامی ویژگی های مورد نیاز شما برای داشتن امنیت کامل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

دانلود نرم افزار حذف کامل اطلاعات از مرورگر برای کامپیوتر رایگان

دانلود برنامه O&O BrowserPrivacy برای کامپیوتر میتواند امنیت کامل را برای شما به همراه داشته باشد. از ویژگی های دانلود نرم افزار معرفی شده میتوان به حذف تاریخچه جست و جو به صورت دائم، کنترل فایل های دانلود شده، کوکی ها و داده های سایت های متفاوت، پاکسازی حافظه پنهان، کنترل بوکمارک ها، کنترل گذرواژه ها، داده های فرم ها و… اشاره کرد. اگر به دنبال یک نرم افزار عالی به منظور افزایش امنیت اطلاعات در مرورگر های سیستم خود میباشید بدون شک برنامه O&O BrowserPrivacy میتواند از جمله بهترین نرم افزار های انتخابی شما باشد. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه O&O BrowserPrivacy حذف کامل اطلاعات از مرورگر برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید
  • از قسمت Product نرم افزار BrowserPrivacy را انتخاب کنید
  • از قسمت Edition نوع لایسنس را انتخاب کنید
  • سپس روی دکمه Register کلیک کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8.1 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: oo-software.com

نام انگلیسی: O&O BrowserPrivacy

نام فارسی: حذف کامل اطلاعات از مرورگر

نسخه برنامه: 16.2.66

حجم برنامه: 20MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *