پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه RoughAnimator اپلیکیشن انیمیشن سازی برای اندروید

دانلود برنامه RoughAnimator اپلیکیشن انیمیشن سازی برای اندروید

5
(1)

دانلود برنامه RoughAnimator اپلیکیشن انیمیشن سازی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. RoughAnimator عنوان یک برنامه کارآمد و حرفه ای برای ساخت انیمیشن میباشد که به قیمت 4.99 دلار اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. کمتر شخصی وجود دارد که دوران کودکی خود را بدون انیمیشین گذرانده باشد. حتی خیلی از افراد وجود دارند که با اینکه سن آنها بیشتر شده باز هم علاقه خیلی زیادی به تماشا کردن انیمیشن دارند. البته ناگفته نماند کمه انیمیشن تنها مختص کودکان نمیباشد که حتی در کشور هایی با صنعت فیلم سازی قوی، انیمیشن هایی مخصوص بزرگسالان منتشر میشود که طرفداران بسیاری نیز در این حوزه وجود دارند. در این پست میخواهیم یک برنامه ساخت انیمیشن را به شما معرفی کنیم.

دانلود برنامه RoughAnimator

دانلود برنامه RoughAnimator برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه ساخت انیمیشن برای اندروید وارد دنیایی دیگر شده و استعدادات خود را شکوفا کنید. افراد زیادی وجود دارند که در این حوزه مشغول فعالیت بوده و رشته آنها موشن گرافی میباشد. شاید شما نیز به این امر علاقه داشته و نمیدانید که از کجا شروع کنید. با دانلود RoughAnimator این امکان برایتان فراهم شده که بدون هیچگونه هزینه و رایگان سلایق خود را به کار گرفته و بهترین کار خود را به نمایش بگذارید. تمامی ابزاری را که برای یک کار نه حرفه ای باید در اختیار داشته باشید، در برنامه RoughAnimator وجود داشته و تنها کافی است که ایده مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را عملی کنید. انواع قلم ها در دسترس شما خواهد بود که تنها کافی است بنابر کاری که میخواهید انجام دهید آنها را تنظیم کنید.

با دانلود برنامه RoughAnimator به راحتی انیمیشن مد نظرتان را بسازید!!

دانلود برنامه RoughAnimator

دانلود برنامه RoughAnimator شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کرده و بهترین نتیجه را به شما تحویل خواهد داد. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Pixaloop اشاره کرد. در برنامه انیمیشن سازی برای اندروید شما به لایه های متفاوتی دسترسی داشته و میتوانید بر روی هر یک تغییرات مورد نظر خود را اعمال کرده و نتیجه ای بسیار زیبا را تحویل بگیرید. از دیگر ویژگی ها میتوان به تنظیم فاصله زمانی برای لایه های متفاوت اشاره کرد که باز هم شما اختیار آن را در دست خواهید داشت. پس از انجام مراحل میتوانید که یک پیش نمایش از پروژه خود داشته باشید که اگر ایرادی در کار وجود دارد آن را اصلاح کرده و بهترین نتیجه را بدست آورید. به طور کلی برنامه RoughAnimator با قیمت 4.99 دلاری خود میتواند انتخاب خوبی برای ایجاد و ساخت انیمیشن های زیبا باشد.

دانلود برنامه انیمیشن ساز

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود انیمیشن ساز برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن برنامه
  • حجم خیلی خوب اپلیکیشن
  • امکان ایجاد لایه های نامحدود
  • امکان تنظیم سایز و نوع قلم
  • امکان تنظیم فاصله زمانی میان لایه ها
  • امکان وارد کردن صدا برای همگام سازی صحبت انیمیشن ها
  • وجود انواع قلم های نقاشی
  • پشتیبانی از Galaxy Note S-Pen
  • کنترل رزولوشن
  • خروجی فایل در فرمت های متفاوت
  • و…

دانلود RoughAnimator اندروید رایگان جدید

برنامه RoughAnimator را میتوان یکی از بهترین برنامه های ساخت انیمیشن برای اندروید دانست که سایت ایزی پی سی مانند همیشه نسخه فول برنامه به قیمت 4.99 دلار را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. دست به کار شده و قدرت طراحی خود را به نمایش بگذارید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود برنامه Mi Music با کیفیت بالا به موزیک های موجود در تلفن همراه خود گوش فرا دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه RoughAnimator اپلیکیشن انیمیشن سازی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه اندروید به سیستم عامل 4.2 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: roughanimator.com

نام انگلیسی: RoughAnimator - animation app

نام فارسی: انیمیشن ساز

نسخه برنامه: 3.19

حجم برنامه: 28MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *