پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ScreenHunter Pro عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر

دانلود برنامه ScreenHunter Pro عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه ScreenHunter Pro عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. ScreenHunter عنوان یک نرم افزار عالی برای عکس گرفتن از صفحات متفاوت ویندوز میباشد. شما میتوانید با استفاده از دانلود برنامه معرفی شده به راحتی از تمامی نقاط و محیط ویندوز خود عکس گرفته و بهترین استفاده را ببرید. نرم افزار ScreenHunter Pro از سرعت و قدرت خیلی خوبی برخوردار بوده که میتواند تصاویری با دقت بالا را در اختیار شما قرار دهد. شما میتوانید با سرعت بالا از هر نقطه ویندوز که علاقه دارید عکس گرفته و عکس بدست آمده را چاپ کنید. تمامی ویژگی های عالی به منظور دریافت عکس هایی عالی در اختیار شما قرار میگیرد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه ScreenHunter Pro

دانلود برنامه ScreenHunter Pro برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر میتواند با سرعت و دقت بالا تصاویری باکیفیت را به شما تحویل داده و نیاز های شما را برطرف کند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه System Information Viewer که یک نرم افزار عالی برای مشاهده اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم شما میباشد، اشاره کرد. نرم افزار ScreenHunter Pro همچنین این امکان را نیز برای شما فراهم کرده است که با استفاده از ویژگی ویرایش عکس خود برنامه به ویرایش تصاویر بدست آمده بپردازید. شما همچنین قادر خواهید بود که به تصاویر مورد نظر خود متن نیز استفاده کنید. برنامه ScreenHunter Pro این امکان را برای شما فراهم میکند که از صفحات وب مورد نظر خود اسکرین شات گرفته و در آینده از آنها استفاده کنید. تمامی ابزار ها به سرعت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود نرم افزار عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر

دانلود برنامه ScreenHunter Pro برای کامپیوتر ویژگی های عالی دیگری مانند اسکن صفحه نمایش و گرفتن عکس از ویدیو مورد نظر شما را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد. از دیگر قابلیت هایی که نرم افزار عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر در اختیار شما قرار میدهد میتوان به پشتیبانی از چندین نمایشگر، محیط قابل تنظیم، محیطی معرفی شده توسط کاربر، اسکن کردن، گرفتن عکس از محیط وب، وجود کلید های میانبر برای گرفتن سریع و ساده عکس، امکان گرفتن عکس به صورت زمان بندی و گردشی، وجود ابزار های پیشرفته ضبط تصویر و… اشاره کرد. تمامی ویژگی های معرفی شده به صورت خیلی سریع و ساده در اختیار کاربران قرار میگیرد. امید.واریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ScreenHunter Pro عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: wisdom-soft.com

نام انگلیسی: ScreenHunter Pro

نام فارسی: عکس گرفتن از محیط ویندوز

نسخه برنامه: 7.0.1179

حجم برنامه: 133MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *