پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه StrokesPlus اتوماتیک کردن دستور تکراری با حرکت موس

دانلود برنامه StrokesPlus اتوماتیک کردن دستور تکراری با حرکت موس

0
(0)

دانلود برنامه StrokesPlus اتوماتیک کردن دستور تکراری با حرکت موس به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. StrokesPlus عنوان یک نرم افزار کارآمد و سبک به منظور کوتاه کردن امور انجامی در کامپیوتر میباشد. شما با استفاده از برنامه StrokesPlus قادر خواهید بود که امور مختلفی را در حرکات متفاوت موس گنجانده و تنها با یک حرکت به انجام آنها بپردازید. این عمل یک ویژگی خیلی خوب میباشد که به صورت ساده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. دیگر نیاز نیست که دستورات تکراری را برای چندین بار تکرار کنید. تنها کافی است که دستورات مورد نظر خود را به موس داده و با یک حرکت ساده آن را عملی کنید. تمامی ویژگی های عالی به صورت خیلی ساده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود برنامه StrokesPlus

دانلود برنامه StrokesPlus برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه اتوماتیک کردن دستور تکراری با حرکت موس میتواند از جمله بهترین و نیز کارآمد ترین نرم افزار ها برای استفاده در سیستم عامل ویندوز باشد که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Desksoft EarthView که یک نرم افزار مشاهده کره زمین در دسکتاپ میباشد، اشاره کرد. نرم افزار StrokesPlus این امکان را به شما میدهد که به سادگی میانبر های کیبورد را تنها در چند حرکت موس خلاصه کرده نتیجه ای عالی را بدست آورید. دیگر نیاز نیست که برای کپی از میانبر CTRL+ C و یا برای جاگذاری از میانبر CTRL+ V استفاده کنید. به جای استفاده از میانبر CTRL+ C تنها کافی است که با یک حرکت حرف C را رسم کرده و به این میانبر دست یابید. سرعت بالا را به خود هدیه دهید.

دانلود برنامه StrokesPlus

دانلود برنامه StrokesPlus میتواند از جمله بهترین نرم افزار ها برای استفاده در سیستم عامل ویندوز باشد که در این پست امکان دانلود آن برای شما فراهم شده است. دانلود نرم افزار معرفی شده از کارایی ساده ای برخوردار بوده به صورتی که برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه معرفی شده نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه StrokesPlus اتوماتیک کردن دستور تکراری با حرکت موس

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: strokesplus.com

نام انگلیسی: StrokesPlus

نام فارسی: اتوماتیک سازی دستورات تکراری توسط موس

نسخه برنامه: 0.5.5.0

حجم برنامه: 17MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *