پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه TeamViewer – نرم افزار مدیریت سیستم از راه دور

دانلود برنامه TeamViewer – نرم افزار مدیریت سیستم از راه دور

3.7
(3)

دانلود برنامه TeamViewer – نرم افزار مدیریت سیستم از راه دور. نرم افزار TeamViewer (تیم ویور) یکی از قدرتمندترین نرم افزار های کنترل سیستم از راه دور می باشد. این برنامه دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می‌تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. شما به کمک دانلود TeamViewer میتوانید مانیتور سیستم خود را با دیگری به اشتراک گذاشته و یا سیستم دیگری را مدیریت کنید. دانلود تیم ویور قدرت بسیار بالایی به شما در مدیریت سیستم از راه دور می دهد که از سرعت عملکردی بسیار بالایی برخوردار است.

با دانلود برنامه TeamViewer کنترل سیستم خودتان را در صورت نیاز به دست فردی دیگر بسپارید!!6

دانلود برنامه TeamViewer

دانلود برنامه TeamViewer برای ویندوز

در نرم افزار تیم ویور تمامی عملکرد کاربر وارد شونده توسط مدیر و صاحب سیستم قابل کنترل و مشاهده است. مدیر سیستم به راحتی و تنها با بستن نرم افزار TeamViewer می تواند هر زمان که بخواهد کاربر وارد شونده را از کنترل سیستم خود اخراج نماید . به همین دلیل این نرم افزار بسیار امن می باشد و به هیچگاه نمی تواند ابزاری جهت استفاده هکر ها (hacker) باشد. شما می توانید به راحتی از این نرم فزار کامپیوتر برای ایجاد Tunnel به سیستم های دیگر و البته به شرط داشتن دسترسی استفاده کنید.

دانلود برنامه TeamViewer برای ویندوز

ویژگی های نرم افزار TeamViewer:

  • امکان کنترل سیستم از راه دور
  • نمایش دسکتاپ خود برای افراد دیگر
  • کنترل دسکتاپ دیگران
  • اتصال و سرعت بالای نرم افزار
  • استفاده بسیار پایین از پهنای باند اینترنت
  • رابط کاربری بسیار ساده
  • پشتیبانی از انواع سیستم عامل های ویندوز در ورژن های مختلف
  • عدم وجود قطعی در ارتباط بین دو دستگاه
  • و…

ما در ایزی پی سی استفاده از نرم افزار anydesk که قابلیت های مشابه نرم افزار TeamViewer را دارا می باشد و به صورت کاملا رایگان عرضه گردیده است را پیشنهاد می نماییم. نرم افزار anydesk نیز از سرعت بالا و امکانات بسیار مطلوبی برخوردار است. برای دانلود رایگان نرم افزار Supremo کلیک کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه TeamViewer – نرم افزار مدیریت سیستم از راه دور

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

1- قبل از نصب تمام نسخه های قبلی نرم افزار را حذف کنید.

2- دستور %appdata% را در نوار آدرس مرورگر ویندوز وارد کنید و در آن مسیر تمام فایل های مربوط به Teamviewer را حذف کنید.

3- تمام فایل های موجود در C:\Program Files (x86)\TeamViewer\ را حذف کنید.

4- نرم افزار را نصب کنید.

5- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.

6- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و پس از انتخاب نسخه موردنظر خود (Corporate/Server Enterprise/Premium) عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

7- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:

- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.

- در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

- در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز میشود مجددا روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

- در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

مشخصات
شرکت سازنده: teamviewer.com

نام انگلیسی: TeamViewer

نام فارسی: تیم ویور

نسخه برنامه: 15.25.5.0

حجم برنامه: 30MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *