پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه UltraMixer Pro نرم افزار میکس موزیک برای کامپیوتر

دانلود برنامه UltraMixer Pro نرم افزار میکس موزیک برای کامپیوتر

4.5
(2)

دانلود برنامه UltraMixer Pro نرم افزار میکس موزیک برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. UltraMixer Pro عنوان یک نرم افزار عالی میکس آهنگ مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود که تمامی ویژگی ها و ابزار های در دسترس یک دی جی را در اختیار داشته و بهترین نتیجه را دریافت کنید. با استفاده از نرم افزار UltraMixer Pro این امکان برای شما فراهم شده که به راحتی به ادغام دو ترک به صورت حرفه ای پرداخته و بهترین نتیجه را دریافت کنید. این نرم افزار از دو بخش متفاوت تشکیل شده که همانند یک دی جی بتوانید تمامی امور مربوط به ویرایش موزیک را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود برنامه UltraMixer Pro

دانلود برنامه UltraMixer Pro برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم فزار میکس حرفه ای موزیک شما میتوانید که تمامی امور مربوط به ویرایش موزیک را با سرعت بالا انجام داده و بهترین نتیجه را دریافت کنید. از دیگر نرم افزار های دیگر مخصوص سیستم عامل ویندوز میتوان به دانلود نرم افزار Celemony Melodyne Studio که یک نرم افزار حذف نت اضافه میباشد اشاره کرد. در این نرم افزار قبل از شروع فرایند باید که دو موزیک را در برنامه وارد کرده و تنظیمات لازمه را انجام دهید. نرم افزار UltraMixer Pro قادر خواهد بود که لیست پخش هایی جداگانه برای هر یک به نمایش گذاشته که شما بتوانید نتیجه خوبی را بدست آورید. این امکان نیز برای شما فراهم شده که زیر بودن و یا بم بودن و یا تمپو موزیک ها را ویرایش کرد و بنا بر سلیقه خود تنظیم نمایید. تمامی ابزار های مورد نیاز شما برای ویرایش در دسترس میباشد.

دانلود برنامه UltraMixer Pro

دانلود نرم افزار میکس موزیک برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه UltraMixer Pro برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های خیلی خوب به منظور ویرایش و میکس موزیک میباشد که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد. نرم افزار از قابلیت beat matching پشتیبانی میکنه که این امکان را به شما میدهد که پخش کننده ها را با یکدیگر هماهنگ کنید. با استفاده از ابزار گرافیکی برنامه شما میتوانید که جلوه های ویژه ای مانند پیچش صدا یا فلانس و… را اضافه کنید. از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به مچینگ و اسکرچینگ اشاره کرد. نرم افزار UltraMixer Pro همچنین دارای شانزده سمپل متفاوت به منظور پخش و استفاده از جلوه های صوتی میباشد که تنها با یک کلیک شما میتوانید به آنها دست یابید. هریک از پخش کننده های موزیک نیز دارای اکولایزر متفاوت میباشند.

کاربران حرفه ای نیز قادر خواهند بود که از ویژگی ۳۱-باند مستر  استفاده کرده و صداهای خروجی بخش های متفاوت را کاملا تغییر دهند. از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به امکان ذخیره تنظیمات اعمال شده برای استفاده های بعدی اشاره کرذ. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه UltraMixer Pro نرم افزار میکس موزیک برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8.1 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: ultramixer.com

نام انگلیسی: UltraMixer Pro

نام فارسی: میکس موزیک

نسخه برنامه: 6.2.11

حجم برنامه: 318MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *