پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Weather Live اپلیکیشن هواشناسی برای اندروید

دانلود برنامه Weather Live اپلیکیشن هواشناسی برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Weather Live اپلیکیشن هواشناسی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزا و همراهان همیشگی فراهم شده است. Weather Live عنوان یک برنامه هواشناسی قدرتمند میباشد که به صورت رایگان و به عنوان بهترین اپلیکیشن در این حوزه در فروشگاه گوگل برای کاربران در سراسر دنیا عرضه شده است. تمامی گوشی هایی که وارد بازار تلفن های هوشمند میشوند به صورت پیش فرض بر روی خود برنامه هواشناسی را نصب دارند که شما تنها کافی است آنها را به روز رسانی کنید اما تمامی آنها قدرت کافی را دارا نبوده و میتوان گفت اطلاعاتی همراه با خطا را به شما ارائه میدهند. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که به صورت خیلی ساده قادر خواهید بود تمامی اطلاعات مربوط به آب و هوای شهر ها و کشور های مختلف را بدست آورید.

دانلود برنامه Weather Live

دانلود برنامه Weather Live برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه هواشناسی آب و هوای زنده به راحتی از شرایط جوی هر شهر و یا کشوری که دوست دارید اطلاع پیدا کنید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه A 4 Season Road اشاره کرد. برنامه هواشناسی قادر خواهد بود آب و هوا شهر یا کشور مورد نظر شما را به صورت خیلی زیبا و با کیفیتی عالی برایتان به نمایش بگذارد. حالت های آفتابی، ابری، بارانی، نیمه ابری و برفی را به صورت انیمیشن هایی با کیفیت بالا برایتان به نمایش خواهد گذاشت. شما قادر خواهید که از ویجت های نیز برای دسترسی آسان خود به برنامه استفاده کرده و به صورت هرچه سریعتر به اطلاعاتی که نیاز دارید دست پیدا کنید. میتوان گفت هر آنچه را که از یک برنامه دقیق هواشناسی انتظار دارید و یا حتی بیشتر را در اختیارتان قرار خواهد داد.

دانلود برنامه Weather Live اندروید به صورت رایگان راحتی و دسترسی فراوان را برای شما به ارمغان می آورد. با استفاده از برنامه Weather Live شما قادر خواهید بود که اطلاعات هواشناسی مربوط به تمامی شهر های کره زمین را به صورت دو حالت کوتاه مدت 24 ساعته و بلند مدت 7 روزه مشاهده کنید. تمامی اطلاعات به صورت واضح و با کیفیت بالا برای شما به نمایش گذاشته میشود. میتوانید درجه حرارت دما را به صورت ماکزیمم و مینیمم بر اساس واحد های اندازه گیری دما فارنهایت و سلسیوس مشاهده کنید. اگر هم قصد دارید به منطقه ای سفر کنید و میخواهید که از شرایط جوی و آب و هوایی آن منطقه مطلع شوید به راحتی با استفاده از برنامه آب و هوای زنده به صورت خیلی دقیق اطلاعات را مشاهده کنید.

دانلود برنامه Weather Live

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود برنامه هواشناسی برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • فضای کاربری زیبا
  • کیفیت عالی اپلیکیشن
  • نمایش تمامی اطلاعات آب و هوایی
  • امکان نمایش اطلاعات به صورت دو حالت کوتاه مدت و بلند مدت
  • امکان مشاهده آب هوای تمامی شهر ها و کشور های دنیا
  • نمایش میزان درجه گرم هوا
  • نمایش حالت های آب و هوایی
  • و…

دانلود Weather Live اندروید رایگان با لینک مستقیم

برنامه هواشناسی که در این پست به شما عزیزان معرفی کردیم از بهترین برنامه های هواشناسی موجود برای سیستم عامل اندروید میباشد که ما لینک دانلود آن را به صورت رایگان در انتهای همین پست برای شما عزیزان قرار داده اییم که تنها کافی است بر روی دکمه دانلود کلیک کرده و آن را دریافت نمایید. این برنامه به عنوان زیباترین برنامه هواشناسی در فروشگاه گوگل شناخته شده است. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین تجربه کاربری را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود برنامه Camera FV-5 بهترین تصاویر و ویدیو ها را برای خود به ثبت برسانید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Weather Live اپلیکیشن هواشناسی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 6.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Weather Live

نام فارسی: هواشناسی

نسخه برنامه: 6.40.1

حجم برنامه: 34MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *