پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Yandex Browser نرم افزار مرورگر یاندکس برای ویندوز و مک

دانلود برنامه Yandex Browser نرم افزار مرورگر یاندکس برای ویندوز و مک

0
(0)

دانلود برنامه Yandex Browser نرم افزار مرورگر یاندکس برای ویندوز و مک به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Yandex Browser عنوان یک مرورگر قدرتمند و عالی برای سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. برنامه Yandex Browser از همان موتور جست و جویی استفاده میکند که نرم افزار های گوگل کروم و سافاری از آن استفاده میکنند. این امر بدین معنا میباشد که نتیاج بر پایه منابع آزاد و در دسترس به کاربران ارائه خواهد شد. دانلود برنامه معرفی شده سرعت عالی را در اختیار شما قرار خواهد داد و زمانی که به اینترنت متصل میشود بوسیله سیستم توربو نرم افزار سرعت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

دانلود برنامه Yandex Browser برای ویندوز و مک با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار مرورگر یاندکس برای ویندوز و مک میتواند از جمله بهترین برنامه های وب گردی برای سیستم عامل های متفاوت باشد که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Cisdem DVDBurner که یک نرم افزار رایت DVD برای سیستم عامل مک میباشد، اشاره کرد. دانلود برنامه Yandex Browser این امکان را به شما میدهد که هنگام وارد شدن به سایت های مخرب اخطار هایی را دریافت کرده و فایل های گرفته شده از این امر را بوسیله kaspersky چک کرده که حامل ویروس نباشند. برنامه smart box دارای ویژگی smart box است که این امکان را فراهم میکند تا به صورت همزمان آدرس یک سایت و جست و جو نظرات کاربران را در اختیار داشته باشید. تمامی ابزار های فوق العاده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود برنامه Yandex Browser

دانلود برنامه Yandex Browser نرم افزار مرورگر یاندکس برای ویندوز و مک از جمله بهترین برنامه ها برای مرور در اینترنت میباشد. از جمله ویژگی های آن میتوان به صفحه new tab اشاره کرد که نمایی از ویندوز 8 را به کاربر میدهد. دانلود برنامه معرفی شده دارای widget های عالی نیز میباشد که شما را از آخرین اخبار هواشناسی مطلع خواهد کرد. امکان اضافه کردن، اتصال و یا حذف widget ها نیز برای شما فراهم شده است. از جمله دیگر ویژگی های دانلود برنامه Yandex Browser میتوان به امکان تغییر دادن و یا اضافه کردن تصویر بک گراند اشاره کرد. شما میتوانید از هر تصویری برای استفاده در بک گراند بهره برده و بهترین استفاده را ببرید. برنامه مرورگر یاندکس از امنیت بالایی برخوردار بوده که همین امر آن را از دیگر نرم افزار ها مجزا میکند.

دانلود نرم افزار مرورگر یاندکس برای ویندوز و مک به صورت رایگان

از ویژگی های خیلی خوب دانلود برنامه Yandex Browser میتوان به امکان نشانه گذاری، ترجمه صفحات، امکان دسترسی به صورت همزمان به بوک مارک ها و… اشاره کرد. برنامه Yandex Browser به صورت خیلی عالی از اطلاعات شما حفاظت کرده که دیگران امکان دسترسی به آنها را نداشته باشند. این ویژگی بوسیله اجازه گرفتن از شما به هنگام بلاک شدن و یا باز کردن cookie های صفحاتی که باز شده اند انجام میشود. دانلود نرم افزار معرفی شده از جمله قدرتمند ترین نرم افزار های موجود میباشد که هم اکنون به صورت ساده و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار گرفته است. ویژگی های عالی که مرورگر یاندکس در اختیار کاربران قرار میدهد از جمله ویژگی هایی میباشد که برتری آن را نسب به رقبایش تضمین میکند.

 

در آخر نیز امیدواریم که با دانلود برنامه مروگر یاندکس بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Yandex Browser نرم افزار مرورگر یاندکس برای ویندوز و مک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: yandex.com

نام انگلیسی: Yandex Browser

نام فارسی: مروگر یاندکس

نسخه برنامه: 21.3.2.194

حجم برنامه: 133MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *