پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Yandex.Music اپلیکیشن موزیک آنلاین یاندکس برای اندروید

دانلود برنامه Yandex.Music اپلیکیشن موزیک آنلاین یاندکس برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Yandex.Music اپلیکیشن موزیک آنلاین یاندکس برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Yandex.Music عنوان یک برنامه آنلاین موسیقی میباشد که با پرداخت درون برنامه ای 29.99 دلار در فروشگاه گوگل عرضه شده و توانسته امتیازات قابل توجهی را به خود اختصاص دهد. افراد بسیار زیادی وجود دارند که میتوان گفت به موزیک اعتیاد دارند و یا برای رفع حال های ناخوشایند خود دست کمک به سمت موسیقی میبرند. اپلیکیشن های فراوانی نیز در این حوزه مشغول فعالیت میباشند. خواننده های بسیاری نیز در این دوره بر روی کار آمده که برخی طرفداران فراوانی را به سمت خود جذب کرده اند. اکنون وجود یک برنامه فوق العاده و قدرتمند موزیک برای رفع دلایل مختلفی بد نیست. میخواهیم یک برنامه عالی را در این حوزه به شما معرفی کنیم.

دانلود برنامه Yandex.Music برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود برنامه یاندکس برای اندروید تمامی آهنگ هایی که علاقه به آنها دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Relax Player اشاره کرد. شما قادر خواهید بود که جدیدترین آهنگ ها را در این برنامه به راحتی و با کیفیت خیلی عالی گوش دهید. تمامی موسیقی ها به صورت دسته بندی های منظمی برای شما ایجاد شده اند که به راحتی بتوانید یک برنامه موسیقی آنلاین در اختیار داشته باشید. فرقی نمیکند که آهنگ ها مربوط به کدام کشور میباشد. تمامی موزیک های مختلف در برنامه Yandex.Music گرد آمده اند تا کاربر بتواند بهترین تجربه کاربری خود را در این زمینه داشته باشد. اگر به دنبال آهنگی میباشید که خیلی وقت است در حال جست و جو برای آن میباشد، برنامه یاندکس را نصب کرده و جست و جو کنید.

با دانلود برنامه Yandex.Music هر موزیکی از هر کشوری که مد نظرتان است را به راحتی گوش کنید!!

دانلود برنامه Yandex.Music

دانلود برنامه Yandex.Music اندروید رایگان مجموعه ای از هزاران آهنگ را در اختیار شما قرار خواهد داد. همانگونه که اشاره کردیم آهنگ ها با دسته بندی هایی جداگانه برای سردرگم نشدند کاربر فراهم آورده شده اند. تمامی جدیدترین موزیک ها را شما قادر خواهید بود تنها با یک لمس دانلود کرده و بهترین استفاده را ببرید. شما قادر خواهید بود یک پلی لیست از آهنگ های مورد علاقه خود را ایجاد کرده و به راحتی هرچه تمام تر به آنها گوش دهید. از جمله ویژگی های عالی این برنامه میتوان به امکان دانلود آهنگ های مورد نظر خود اشاره کرد. هیچ محدودیتی مانند دیگر برنامه ها وجود ندارد. اگر علاقه به گوش دادن آنلاین به موزیک ها نمیباشید به راحتی آنها را دانلود کنید.

دانلود برنامه یاندکس برای اندروید

دانلود Yandex.Music بروز شده برای اندروید

برنامه یاندکس از جمله بهترین اپلیکیشن های موسیقی میباشد که به صورت رایگان و با پرداخت درون برنامه ای 29.99 دلار در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. جدیدترین آهنگ ها را از برنامه یاندکس خواسته و به راحتی علاوه بر گوش دادن به آنها، موسیقی های مورد نظر را دانلود نیز کنید. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین تجربه کاربری خود را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه OnePlus Gallery بهترین تجربه خود را در استفاده از یک برنامه گالری داشته باشید.

برخی امکانات برنامه یاندکس برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • فضای کاربری زیبا
  • امکان دسترسی به هزاران موسیقی پرطرفدار و جدید
  • نمایش آهنگ های برتر شناخته شده توسط کاربران
  • موسیقی های دسته بندی شده
  • ویژگی شناسایی موسیقی
  • کیفیت بالای برنامه
  • امکان دسترسی به رادیو
  • وجود پیشنهادات بنا بر سلایق شما
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Yandex.Music اپلیکیشن موزیک آنلاین یاندکس برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 6.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: music.yandex.com

نام انگلیسی: Yandex.Music

نام فارسی: یاندکس موزیک

نسخه برنامه: 2022.02.1

حجم برنامه: 14MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *