پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Yandex.Translate اپلیکیشن مترجم یاندکس برای اندروید

دانلود برنامه Yandex.Translate اپلیکیشن مترجم یاندکس برای اندروید

1.5
(2)

دانلود برنامه Yandex.Translate اپلیکیشن مترجم یاندکس برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Yandex.Translate عنوان یک برنامه مترجم و تبدیل کننده متون به زبان فارسی کارآمد و پرقدرت میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تمامی برنامه هایی که امروزه دریافت میکنید به زبان انگلیسی میباشد که بعضی از آنها قابلیت تغییر زبان را دارا میباشند و بعضی دیگر نیز فاقد این ویژگی میباشند. بسیاری از افراد نیز وجود دارند که حتما باید از برنامه ای استفاده کنند که زبان پیش فرض آن فارسی نیست. مثال های فراوانی وجود دارد که ما در اینجا به همین مثال بسنده میکنیم. هر متنی را که در برنامه مورد نیاز و یا در جایی دیده و نمیتوانید آنرا بفهمید را در برنامه Yandex.Translate نوشته و به زبان فارسی تحویل بگیرید.

دانلود برنامه Yandex.Translate

دانلود برنامه Yandex.Translate برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه مترجم یاندکس به راحتی تمامی متونی که مد نظر دارید را به فارسی برگردانده و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Bubble Screen Translate اشاره کرد. از ویژگی ها خاص برنامه های ترنسلیت یا مترجم دقت آنها میباشد. امکان دارد شما از برنامه ای استفاده کرده و به سرعت متن مورد نظر را با زبان فارسی به شما تحویل دهد. شما نیز از همان متن استفاده میکنید. مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که تمامی برنامه های مترجم قابلیت این را ندارند که متن را با سرعت و دقت بالا به کاربر تحویل دهند. منظور از غلط به معنای کلی نمیباشد، امکان دارد برخی کلمات تحویل داده شده به درستی ترجمه نشده باشند. هر برنامه ای میتواند کلمه را به راحتی ترجمه کند اما ترجمه جمله به درستی کار هر برنامه ای نیست. با دانلود برنامه Yandex.Translate یک مترجم جذاب و حرفه ای روی تلفن همراهتان داشته باشید!!

با دانلود برنامه Yandex.Translate ویژگی های خاصی در اختیار شما قرار میگیرد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. از جمله ویژگی های خوب برنامه میتوان به محیطی ساده و اما زیبا اشاره کرد که برای کاربران فراهم شده است. شما قادر خواهید بود هر زبانی که مد نظرتان میباشد را به راحتی دریافت کرده و مورد هدف قرار دهید. تمامی کلمات و جملاتی که نیاز به ترجمه دارند را در برنامه وارد کرده و در نتیحه به زبان فارسی تغییر داده و از آنها استفاده کنید. البته نه فقط فارسی که شما میتواند هر زبانی را به زبانی دیگر ترجمه کنید. از جمله ویژگی های عالی برنامه میتوان به ترجمه متن موجود در عکس اشاره کرد. شما میتوانید که عکس مورد نظر خود را در برنامه آپلود کرده و متن آنرا به صورت فارسی تحویل بگیرید. با دانلود برنامه Yandex.Translate به راحتی هر زبانی را ترجمه کنید.

دانلود برنامه Yandex.Translate

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه مترجم یاندکس برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • فضای کاربری خوب اپلیکیشن
  • امکان ترجمه 90 زبان متفاوت به یکدیگر
  • امکان آپلود عکس و دریافت ترجمه متن آن
  • امکان دانلود فایل مخصوص به هرزبان به منظور ترجمه آفلاین
  • ویژگی تشخیص خودکار زبان متن
  • امکان ترجمه متون وب سایت ها
  • پشتیبانی از ساعت های هوشمند
  • و…

دانلود Yandex.Translate اندروید رایگان جدید

برنامه Yandex.Translate یکی از بهترین برنامه های مترجم برای سیستم عامل اندروید میباشد که اکنون به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Call Recorder Skvalex تمامی تماس های خود را به صورت ذخیره در گوشی خود داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Yandex.Translate اپلیکیشن مترجم یاندکس برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 7 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: translate.yandex.ru

نام انگلیسی: Yandex.Translate – offline translator & dictionary

نام فارسی: مترجم یاندکس

نسخه برنامه: 64.11

حجم برنامه: 98MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *