پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود فونت فارسی برای کامپیوتر – مجموعه 500 فونت فارسی

دانلود فونت فارسی برای کامپیوتر – مجموعه 500 فونت فارسی

3.9
(9)

دانلود فونت فارسی برای کامپیوتر – مجموعه 500 فونت فارسی به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. در این پست قصد داریم مجموعه ای از 500 فونت متفاوت فارسی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. به این صورت که شما با دانلود فایل معرفی شده به راحتی قادر خواهید بود که در فونت ها سرگردان شوید. وجود ابزار هایی برای زیبا سازی از جمله بهترین و نیز کاربردی ترین ابزار ها در انواع متفاوت نرم افزار ها میباشد. به این صورت که کاربر با زیبا سازی فایل مورد نظر خود قادر خواهد بود که کاربران زیادی را جذب کند. این عمل در همه موارد جوابگو بوده و نتیجه های عالی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود فونت فارسی

دانلود فونت فارسی برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود مجموعه 500 فونت فارسی برای کامپیوتر از جمله بهترین ابزار برای زیبا سازی متون در همه موارد میباشد که در این پست تقدیم شما شده است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Insofta 3D Text Commander که یک نرم افزار ساخت متن سه بعدی میباشد، اشاره کرد. این مجموعه همانگونه که اشاره کردیم شامل 500 فونت فارسی متفاوت میباشد که به صورت خیلی ساده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به این صورت که تنها کافی است برنامه معرفی شده را نصب کرده و به انتخاب فونت های مورد نظر خود بپردازید. این مجموعه شامل فونت های متفاوتی مانند Neviseh Farsi Font، Nastaliq Font، Parvin Farsi Font، Unicoded Farsi Font، Mj Farsi Font، IPT Farsi Font و Maryam Farsi Font اشاره کرد. تمامی فونت های مورد نظر شما به صورت ساده در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

دانلود مجموعه 500 Font برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود فونت فارسی مجموعه 500 فونت فارسی از جمله بهترین ابزار ها برای افرادی میباشد که علاقه به زیبا سازی متون خود دارند. پس از دانلود فایل معرفی شده هیچگونه سختی در نصب آنها وجود نخواهد داشت. در واقع نیاز به نصب به صورت مجزا وجود نخواهد داشت. پس از نصب فونت ها نیز نیاز به کپی کردن در جایی نخواهند داشت.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود فونت فارسی برای کامپیوتر نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود فونت فارسی برای کامپیوتر – مجموعه 500 فونت فارسی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید و فونت ها را در مسیر C:\Windows\Fonts کپی کنید.

سیستم مورد نیاز

این نسخه برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات

نام انگلیسی: مجموعه 500 فونت فارسی

نام فارسی: مجموعه 500 فونت فارسی

نسخه برنامه: --

حجم برنامه: 7MB

یک پاسخ به “دانلود فونت فارسی برای کامپیوتر – مجموعه 500 فونت فارسی”

  1. زرکش گفت:

    بسیار خوب وکابردی بود .ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *