پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود مجموعه 384 فونت فارسی با امکان تایپ مستقیم برای کامپیوتر

دانلود مجموعه 384 فونت فارسی با امکان تایپ مستقیم برای کامپیوتر

1.5
(2)

دانلود مجموعه 384 فونت فارسی با امکان تایپ مستقیم برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. در این پست قصد داریم مجموعه ای از 384 فونت فارسی عالی و کاربردی که مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد را در اختیار شما قرار دهیم. تاکنون نسخه های متفاوتی از این دسته را در اختیار شما قرار داده اییم. حال با معرفی مجموعه ای عالی در خدمت شما هستیم که امکان استفاده مستقیم را برای کاربران خود فراهم میسازد. اگر از دسته افرادی میباشید که علاقه به زیبا سازی متن خود داشته و علاقه دارید که خواننده را به متن خود میخکوب کنید، مجموعه فونت فارسی میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با این مجموعه آشنا شوید.

دانلود مجموعه 384 فونت فارسی

دانلود مجموعه 384 فونت فارسی برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود Font Farsi برای کامپیوتر میتواند ابزاری قدرتمند در دست نویسندگان باشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به امکان دانلود مجموعه ای دیگر از فونت های فارسی اشاره کرد. مجموعه های فونت Farsi از جمله بهترین ابزار ها برای به کار گیری به منظور زیبا سازی متون میباشد. به همین سبب چندین نسخه از این مجموعه ها را در اختیار کاربران قرار داده اییم. این مجموعه با ویندوز های XP, VISTA, 7 و 8 سازگاری کامل دارد. از فونت های این مجموعه در تمامی نرم افزار های تحت ویندوز که از یونیکد پشتیبانی میکند، میتوان استفاده کرد. در مجموعه های آفیس و نیز نسخه های Me فتوشاپ نیز میتوان بدون واسطه و به صورت مستقیم استفاده کرد. قلم هایی که در این نرم افزار موجود میباشند همگی با حروف 2 و B آغاز میشوند. در واقع بهترین قلم ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود نرم افزار Font Farsi برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود مجموعه 384 فونت فارسی میتواند به صورت خیلی عالی تمامی نیاز های کاربران خود را در زمینه زیبایی نوشتار بر آورده کرده و نتیجه ای عالی را در اختیار آنها قرار دهد. تنها کافی است که به انتهای پست مراجعه کرده و با دانلود نرم افزار به صورت خیلی حرفه ای متون مورد نظر خود را زیباسازی کنید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود مجموعه 384 فونت فارسی و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود مجموعه 384 فونت فارسی با امکان تایپ مستقیم برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید و فونت ها را در مسیر C:\Windows\Fonts کپی کنید.

سیستم مورد نیاز

این مجموعه برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات

نام انگلیسی: مجموعه 384 فونت فارسی

نام فارسی: مجموعه 384 فونت فارسی

نسخه برنامه: ---

حجم برنامه: 11MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *