پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود مرورگر ذره بین نرم افزار ذره بین برای اندروید

دانلود مرورگر ذره بین نرم افزار ذره بین برای اندروید

3.1
(29)

دانلود مرورگر ذره بین نرم افزار ذره بین برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. ذره بین عنوان یک مروگر ایرانی قدرتمند مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های متفاوتی در این زمینه در اختیار کاربران قرار دارد. در عصر تکنولوژی دیگر کاربران و افراد در سراسر دنیا برای دست یابی به نیاز های خود مصرف های متفاوتی از اینترنت دارند. به این صورت که جست و جو های متفاوتی در زمینه یافت نیاز ها در اینترنت رخ میدهد. کاربران نیز از بهترین برنامه ها و مرورگر ها در این زمینه استفاده کرده که بتوانند بهترین نتیجه را دریافت کنند. مرورگر ذره بین از جمله نرم افزار های ایرانی میباشد که قدرت عالی را دارا میباشد.

دانلود مرورگر ذره بین

دانلود مروگر ذره بین برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود مرورگر ذره بین میتواند یکی از بهترین برنامه ها برای استفاده به منظور مرور های دقیق در فضای اینترنت باشد که در این پست به شما معرفی خواهد شد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه پاپایو که یک نرم افزار آموزشی عالی ایرانی میباشد، اشاره کرد. برنامه پاپایو را میتوان یک سوپر مرورگر ایرانی دانست که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. کاربران میتوانند که به صورت خیلی حرفه و نیز با قدرت و سرعت بالا به مرور های خود در اینترنت بپردازند. برنامه ذره بین از زبان فارسی پشتیبانی میکند که میتواند خود یک گزینه خیلی خوبی در این زمینه به حساب آید. از مهم ترین ویژگی های نرم افزار میتوان به مصرف اینترنت به صورت نیم بها اشاره کرد که از جمله بهترین ویژگی های مروگر ذره بین به حساب می آید.

با دانلود مرورگر ذره بین می توانید با سرعت بسیار بالایی وبگردی کنید.

دانلود مرورگر ذره بین

دانلود برنامه Zarebin برای اندروید به صورت رایگان

دانلود مرورگر ذره بین مانند دیگر مروگر های کروم و فایرفاکس ویژگی های عالی در اختیار کاربران قرار میدهد. هزینه مصرف اینترنت در سایت های ایرانی به صورت نیم بها محاسبه میشود. در سایت های بین المللی به صورت تمام بها محاسبه میشود که این هزینه نیز با فعال کردن بسته های هدیه رایگان میباشد. تماشای ویدیو های دلخواه شبکه های اجتماعی و وب سایت های دیگر در تب ویدیویی به صورت نیم بها محاسبه میشود. برنامه ذره بین امکان دسترسی و جست و جو طبقه بندی شده به صورت متن، موسیقی و ویدیو را فراهم میکند. در واقع این نکته نیز فراموش نشود که کارایی با مرورگر ذره بین بسیار ساده بوده و نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. بهترین مرور های خود را با سرعت بسیار بالا تجربه کنید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود مرورگر ذره بین نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیازها: 29

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود مرورگر ذره بین نرم افزار ذره بین برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: zarebin.ir

نام انگلیسی: Zarebin

نام فارسی: ذره بین

نسخه برنامه: 7.10.23

حجم برنامه: 15MB

یک پاسخ به “دانلود مرورگر ذره بین نرم افزار ذره بین برای اندروید”

  1. ناشناس گفت:

    آخه بیشرف ها یکم شرم کنید برنامه میسازین یه خوبشو بسازین که ما مردم ایران ازش استفاده کنیم کارتون شده فقط خالی کردن جیب مردم پولای خزانه شکمتون رو سیر نکرده حالا افتادین به جون مردم هی زر هی زر کوفتتون بشه. با تشکر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *