پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار BATExpert برنامه نمایش و بررسی وضعیت باتری لپ تاپ

دانلود نرم افزار BATExpert برنامه نمایش و بررسی وضعیت باتری لپ تاپ

4.5
(2)

دانلود نرم افزار BATExpert برنامه نمایش و بررسی وضعیت باتری لپ تاپ به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. BATExpert عنوان یک نرم افزار عالی و نیز کاربردی به منظور مشاهده جزئیات و وضعیت باتری لپ تاپ برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار BATExpert برنامه ای عالی به منظور استفاده توسط افرادی میباشد که علاقه به تجسم وضعیت باتری لپ تاپ خود دارند. دانلود برنامه معرفی شده برای تمامی افرا مناسب میباشد چرا که کارایی ساده ای داشته و نیز بر روی هر نوت بوکی اجرا میشود. تمامی ویژگی های مهم باتری لپ تاپ خود را مشاهده کنید. در ادامه این پست با ما همراه بوده بیشتر با نرم افزار معرفی شده آشنا شوید.

دانلود نرم افزار BATExpert

دانلود نرم افزار BATExpert برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه نمایش و بررسی وضعیت باتری لپ تاپ برای کامپیوتر میتواند از جمله بهترین نرم افزار ها برای مشاهده وضعیت تمامی مشخصات لپ تاپ باشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Hitman Pro نرم افزار اسکن ویندوز از نرم افزار مخرب میباشد، اشاره کرد. نرم افزار BATExpert از کارایی ساده ای برخوردار میباشد. به این صورت که کاربران پس از نصب برنامه BATExpert نیاز ندارد که مراحل پیچیده ای را پشت سر بگذارد. تنها کافی است که همه چیز را بدست نرم افزار بسپارید. دانلود برنامه معرفی شده به صورت خودکار به شناسایی باتری خواهد پرداخت. اگر نیز مشکلی در شناسایی باتری پیش آید به شما گزارش داده خواهد شد. در قدم اول وضعیت فعلی باتری و نیز سطح شارژ آن به عنوان اولیت نرم افزار شناخته میشود.

دانلود برنامه نمایش و بررسی وضعیت باتری لپ تاپ برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار BATExpert برنامه نمایش و بررسی وضعیت باتری لپ تاپ برای کامپیوتر شاخص هایی را برای خود در نظر دارد که از جمله آنها میتوان به وضعیت فعلی باتری، سطح شارژ باتری، اطلاعات مربوط به ولتاژ، میزان قدرت، تولید کننده، ساختار شیمی باتری، سلامت باتری و… اشاره کرد. همچنین برنامه BATExpert ویژگی های دیگری مانند درجه حرارت، چرخه شارژ، زمان باقی مانده تا خالی شدن باتری و… را نیز در اختیار کاربران قرار میدهد. البته ناگفته نماند که ممکن است برخی پارامتر ها به دلیل برخوردار نبودن باتری از آنها مورد بررسی قرار نگیرند. البته از جمله بهترین ویژگی های دانلود برنامه معرفی شده میتوان به امکان مشاهده اینکه باتری نیاز به تعویض دارد یا نه اشاره کرد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار BATExpert نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: BATExpert

نام فارسی: بررسی وضعیت باتری

نسخه برنامه: 1.14.3.25

حجم برنامه: 3MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *