پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار EZ Paint برنامه جایگزین Paint برای ویندوز

دانلود نرم افزار EZ Paint برنامه جایگزین Paint برای ویندوز

5
(1)

دانلود نرم افزار EZ Paint برنامه جایگزین Paint برای ویندوز به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. EZ Paint عنوان یک نرم افزار عالی به منظور جایگزینی برای برنامه Paint نصب شده به صورت پیش فرض بر روی ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های نصب شده به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل ویندوز هریک ویژگی های خاص خود را دارند. آشنایی با نرم افزار Paint نیز بر روی هرکسی که آشنایی با سیستم عامل ویندوز داشته باشد پوشیده نیست. در این پست میخواهیم برنامه ای عالی به منظور کارایی بیشتر و جایگزین کردن آن با برنامه Paint را به شما معرفی کنیم. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود نرم افزار EZ Paint برنامه جایگزین Paint در ویندوز رایگان

برنامه EZ Paint همانطور که میدانید بر روی ویندوز های xp, vista, 7 و 8 نصب میباشد که ویژگی هایی مشابه با نرم افزار نصب شده به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ها را دارا میباشد. از دیگر نرم افزار های ویندوز میتوان به دانلود برنامه Paint.NET که یک نرم افزار ویرایش تصویر میباشد اشاره کرد. از جمله شباهت های این نرم افزار با برنامه نصب شده به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل ویندوز را میتوان استفاده از دکمه های چپ و راست ماوس دانست. زمانی که شما دکمه های Ctrl و Shift را به صورت همزمان با ماوس مورد استفاده قرار میدهید عملکرد استمپ و تریل در برنامه Paint را به کاربر ارائه میدهد. از دیگر ویژگی های نرم افزار EZ Paint میتوان به طراحی صفحات وب و ویرایش کردن تصاویری مناسب با صفحات وب نام برد.

دانلود برنامه EZ Paint

برنامه EZ Paint جایگزینی برای Paint ویندوز

دانلود نرم افزار EZ Paint را میتوان یکی از کاربردی ترین نرم افزار ها برای طراحی صفحات وب دانست. از جمله ویژگی های این نرم افزار میتوان به استفاده کردن از گرادیان و ویرایش کردن فایل هایی با پسوند png و gif نام برد. فرمت PNG به عنوان یک جایگزین برای فرمت GIF به صورت غیر رسمی شناخته شد که به عنوان پر استفاده ترین نرم افزار فشرده ساز تصویر بدون افت کیفیت از آن نام برده میشود. اگر به دنبال یک نرم افزار خوب برای جایگزین کردن آن با برنامه Paint بوده و به طراحی صفحات وب میپردازید، نرم افزار EZ Paint را دانلود کرده و نهایت استفاده را ببرید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار EZ Paint برنامه جایگزین Paint برای ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های xp, 7, vista, 8.1, 10

مشخصات

نام انگلیسی: EZ Paint

نام فارسی: نرم افزار طراحی

نسخه برنامه: 4.0

حجم برنامه: 5MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *