پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار GPU-Z برنامه نمایش اطلاعات کارت گرافیک

دانلود نرم افزار GPU-Z برنامه نمایش اطلاعات کارت گرافیک

0
(0)

دانلود نرم افزار GPU-Z برنامه نمایش اطلاعات کارت گرافیک به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. GPU-Z عنوان یک نرم افزار قدرتمند، عالی و کاربردی به منظور مشاهده اطلاعات کارت گرافیک مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های نمایش اطلاعات سخت افزاری را میتوان بهترین برنامه هایی دانست که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. بسیاری از کاربران وجود دارند که اطلاع خاصی در رابطه با سخت افزار سیستم خود ندارند. به همین سبب نرم افزار GPU-Z و مانند آن وارد بازار شده و کار را برای کاربران آسان کرده است. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود نرم افزار معرفی شده آشنا شوید.

دانلود نرم افزار GPU-Z

دانلود نرم افزار GPU-Z برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه نمایش اطلاعات کارت گرافیکی میتواند یکی از بهترین نرم افزار هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Free Download Manager که یک نرم افزار مدیریت دانلود برای ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار GPU-Z از حجم کمی برخوردار بوده که برخلاف حجم کم آن از ابزار های عالی و ویژگی های خیلی خوبی برخوردار میباشد. برنامه GPU-Z بررسی های دقیقی به روی کارت گرافیک سیستم انجام میدهد. با استفاده از دانلود نرم افزار معرفی شده کاربران میتوانند که اطلاعات خیلی عالی و دقیقی راجب سخت افزار گرافیکی سیستم خود داشته باشند. در واقع با اشاره به حجم کم برنامه معرفی شده و ویژگی هایی که در اختیار کاربران قرار میدهد آن را میتوان از جمله بهترین ها در این امر دانست.

دانلود نرم افزار GPU-Z

دانلود برنامه نمایش اطلاعات کارت گرافیکی برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار GPU-Z برنامه نمایش اطلاعات کارت گرافیکی سیستم ویژگی های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار میدهد که از جمله برخی آنها میتوان به پشتیبانی از انواع متفاوت کارت گرافیک، نمایش اطلاعاتی مانند مقدار واقعی رم سوار شده به روی کارت گرافیک، نسخه DirectX قابل پشتیبانی، کلاک GPU، پهنای باند و پهنای باس کارت گرافیک، نوع حافظه مانند DDR2، DDR3 و… و نسخه درایور کارت گرافیک اشاره کرد. تمامی ویژگی های اشاره شده به صورت ساده و بدون هیچگونه مشکلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تنها کافی است که برنامه GPU-Z را نصب کرده و بهترین استفاده را ببرید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار GPU-Z نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار GPU-Z برنامه نمایش اطلاعات کارت گرافیک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های XP و VISTA و 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: GPU-Z

نام فارسی: نمایش اطلاعات کارت گرافیک

نسخه برنامه: 2.43.0

حجم برنامه: 7MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *