پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار JPEGmini Pro برنامه بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر

دانلود نرم افزار JPEGmini Pro برنامه بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر

0
(0)

دانلود نرم افزار JPEGmini Pro برنامه بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. JPEGmini Pro عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر بدون تغییر در کیفیت آنها، مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های ویرایشگر عکس و تصویر از جمله پرتعداد ترین و پرکاربرد ترین برنامه هایی میباشند که به صورت های متفاوتی در اختیار کاربران قرار گرفته است. برنامه JPEGmini Pro نیز از جمله بهترین نرم افزار هایی میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و ابزار ها و ویژگی های متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود نرم افزار JPEGmini Pro

دانلود نرم افزار JPEGmini Pro برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر میتواند یکی از بهترین نرم افزار هایی باشد که با ایجاد تغییرات باعث کاهش کیفیت تصاویر نخواهد شد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Game Guardian که یک نرم افزار هک آسان بازی های اندروید میباشد، اشاره کرد. نرم افزار JPEGmini Pro با در اختیار گذاشتن تکنولوژی های عالی در اختیار کاربران امکان کاهش اندازه فایل ها تا حد 80 درصد را برای کاربران بدون افت کیفیت فراهم خواهد کرد. برنامه JPEGmini از عکس ها تا 60 مگاپیکسل نیز پشتیبانی کرده و تمامی نیاز های عکاسی مانند Canon 5DS و Canon 5DSR، شات پانوراما و کولاژ را پشتیبانی میکند. تمامی ویژگی های مورد نیاز کاربران به صورت ساده در اختیار آنها قرار خواهد گرفت که بتوانند بهترین نتیجه را دریافت کنند.

دانلود برنامه بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار JPEGmini Pro برنامه بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر ویژگی های متفاوتی مانند دارا بودن پلاگین برای برنامه ها Adobe Lightroom و Photoshop را به صورت ساده در اختیار کاربران قرار میدهد. در این حالت تصاویر به صورت خودکار بهینه سازی خواهند شد. در واقع تصاویر و عکس ها به صورت خیلی عالی و بدون هیچگونه افت کیفیت به کمترین حجم ممکن خواهند رسید. از جمله ویژگی های عالی نرم افزار میتوان به امکان استفاده از تمام هسته های CPU رایانه به صورت همزمان اشاره کرد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار JPEGmini Pro نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار JPEGmini Pro برنامه بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • Windows 8/10 (64-bit)
  • Adobe Lightroom 5 and up
  • Photoshop CC 2015.1 and up

مشخصات
شرکت سازنده: jpegmini.com

نام انگلیسی: JPEGmini Pro

نام فارسی: بهینه سازی و کاهش حجم عکس

نسخه برنامه: 3.1.0.3

حجم برنامه: 20MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *