پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار Prima Cartoonizer تبدیل عکس به تصویر کارتونی

دانلود نرم افزار Prima Cartoonizer تبدیل عکس به تصویر کارتونی

1
(1)

دانلود نرم افزار Prima Cartoonizer تبدیل عکس به تصویر کارتونی به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Prima Cartoonizer عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور ویرایش فایل های تصویری و تبدیل آنها به حالت کارتونی میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های ویرایشگر تصویر از جمله بهتری برنامه هایی میباشد که سایت ایزی پی سی تاکنون نسخه های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار داده است. برنامه Prima Cartoonizer با در اختیار گذاشتن ابزار های متفاوت ویرایش و فیلترگذاری به روی تصاویر به یکی از بهترین ها در این زمینه تبدیل شده است. تصاویر مورد نظر خود را در نرم افزار آپلود کرده و به راحتی به ویرایش آنها بپردازید. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود نرم افزار Prima Cartoonizer

دانلود نرم افزار Prima Cartoonizer برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه تبدیل عکس به تصویر کارتونی میتواند یکی از بهترین نرم افزار هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Subtitle Edit که یک نرم افزار ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Prima Cartoonizer این امکان را برای کاربران فراهم میسازد که به صورت ساده و تنها با چند کلیک تصاویر را به حالت کارتونی تبدیل کنند. برنامه Prima Cartoonizer با سرعت و قدرت بالا فیلتر های عالی و متفاوتی را در اختیار کاربران قرار میدهد که به تمامی تصاویر و عکس های خود فیلتر کارتونی اضافه کنند. امکان ویرایش فایل ها نیز برای کاربران فراهم شده است که بتوانند قبل و یا بعد از تبدیل تصاویر به ویرایش آنها بپردازند. تغییرات را در نظر داشته و بهترین ویرایش ها را به روی تصاویر ایجاد کنید.

دانلود برنامه تبدیل عکس به تصویر کارتونی برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار Prima Cartoonizer تبدیل عکس به تصویر کارتونی ابزار های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار میدهد که از جمله آنها میتوان به اضافه کردن مواردی متفاوت، برش تصاویر، تغییر سایز تصاویر، تنظیم روشنایی، تنظیم کنتراست و… اشاره کرد. دانلود نرم افزار معرفی شده از کارایی ساده ای برخوردار میباشد و کاربران برای استفاده از آن نیاز به معلومات خااصی نخواهند داشت. تنها کافی است که تصاویر مورد نظر خود را به داخل نرم افزار وارد کرده و با استفاده از ابزار های عالی به ساخت تصاویر کارتونی بپردازید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار Prima Cartoonizer نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار Prima Cartoonizer تبدیل عکس به تصویر کارتونی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: primacartoonizer.com

نام انگلیسی: Prima Cartoonizer

نام فارسی: تبدیل عکس به تصاویر کارتونی

نسخه برنامه: 4.0.1

حجم برنامه: 91MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *