پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار QQ-Player برنامه ویدیو پلیر برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار QQ-Player برنامه ویدیو پلیر برای کامپیوتر

3
(2)

دانلود نرم افزار QQ-Player برنامه ویدیو پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. QQ-Player عنوان یک نرم افزار قدرتمند و همه کاره مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که توانایی پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا را دارا میباشد. نرم افزار های مدیا پلیر از جمله برنامه های عالی برای پخش فایل های تصویری در سیستم عامل های متفاوت میبشاند. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ویدیو های عالی با کیفیت های فوق العاده نرم افزار های پخش ویدیو با قدرت بالا نیز در بازار دانلود نرم افزار عرضه شدند. سایت ایزی پی سی نیز همواره در تلاش بوده که بهترین نرم افزار ها در حوزه های متفاوت را به کاربران خود هدیه داده و ساخت بهترین اوقات را برای آنها امکان سازد.

دانلود نرم افزار QQ-Player برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ویدیو پلیر برای کامپیوتر میتواند به راحتی تمامی فرمت های مورد نظر شما را اجرا کرده و بترین لحظات را برای شما بسازد. از دیگر نرم افزار های کامپیوتر میتوان به دانلود برنامه JetAudio plus که یک نرم افزار مدیا پلیر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار QQ-Player نه تنها امکان اجرا فرمت های متفاوت را برای شما امکان میسازد بلکه امکان ادغام و تقسیم فایل های ویدیویی را نیز برای شما فراهم میکند. از دیگر ویژگی های برنامه QQ-Player میتوان به تبدیل فرمت های متفاوت به یکدیگر اشاره کرد. از جمله فرمت هایی که توسط نرم افزار مذکور پشتیبانی میشوند میتوان به swf, flv, wmv, mkv, vob, avi, mp4, ifo, wm, ts, rm, mov, rp, rt, qt و … اشاره کرد. تمامی ابزار های عالی در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید.

دانلود برنامه ویدیو پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار QQ-Player برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های خیلی خوب و قدرتمند برای پخش فایل های متفاوت ویدیویی میباشد که در این پست در اختیار شما قرار گرفته است. از جمله دیگر ویژگی های برنامه QQ-Player میتوان به سازگاری با زیرنویس های متفاوت، امکان اسکرین شات گرفتن از فیلم، بدون نیاز به نصب کدک های اضافی، استخراج کردن صدا از فیلم و… اشاره کرد. دانلود نرم افزار اشاره شده میتواند از جمله بهترین انتخاب ها برای داشتن یک ویدیو پلیر عالی مخصوص سیستم عامل ویندوز باشد. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار QQ-Player برنامه ویدیو پلیر برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: qqplayer.net

نام انگلیسی: QQ-Player

نام فارسی: ویدیو پلیر

نسخه برنامه: 4.6.3.1104

حجم برنامه: 32MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *