پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار Secret Disk Pro ساخت درایو مخفی در ویندوز

دانلود نرم افزار Secret Disk Pro ساخت درایو مخفی در ویندوز

0
(0)

دانلود نرم افزار Secret Disk Pro ساخت درایو مخفی در ویندوز به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Secret Disk Pro عنوان یک نرم افزار قدرتمند، عالی و کاربردی به منظور ساخت یک درایو مخفی با قابلیت رمزگذاری به منظور مخفی سازی فایل های مهم کاربران از دست دیگر افراد میباشد. اگر از دسته افرادی میباشید که علاقه ندارید دیگر افراد به فایل ها، تصاویر، ویدیو ها، موزیک ها و… مورد نظر شما دست یابند تنها کافی است که به دانلود برنامه معرفی شده پرداخته و یک نتیجه عالی را کسب کنید. برنامه Secret Disk Pro این امکان را برای کاربران خود فراهم میسازد که به سادگی درایوی قوی با امکان وارد کردن فایل های متفاوت به آن ایجاد کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود نرم افزار Secret Disk Pro

دانلود نرم افزار Secret Disk Pro برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه ساخت درایو مخفی در ویندوز یکی از بهترین ابزار ها برای استفاده توسط افرادی میباشد که میخواهند اطلاعات خود را مخفی سازند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Tenorshare iCareFone که یک نرم افزار مدیریت دستگاه IOS برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار My Computer این امکان را برای کاربران فراهم میسازد که یک درایو مخفی را در My Computer ساخته و یک رمز عبور برای آن اعمال کنند. در واقع با استفاده از برنامه Secret Disk Pro کاربران نیاز ندارند که تغییراتی را در درایو های خود ایجاد کنند. در واقع با استفاده از دانلود نرم افزار معرفی شده کاربران میتوانند که با سرعت بالا به وارد کردن فایل های متفاوت مورد نظر خود در درایو مخصوص پرداخته و در واقع به حفاظت از آنها بپردازند. فایل های خود را وارد کنید!!

دانلود نرم افزار Secret Disk Pro برنامه ساخت درایو مخفی در ویندوز این امکان را برای کاربران خود فراهم میسازد که رمز عبور مورد نظر خود را به روی درایو ساخته شده قرار دهند. به این صورت دیگر شخص خاصی قادر نخواهد بود که به اطلاعات موجود در درایو ساخته شده دست یابد و تمامی اطلاعات محفوظ خواهند ماند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار Secret Disk Pro نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار Secret Disk Pro ساخت درایو مخفی در ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • ویندوز های 7 و 8 و 10
  • NET framework 3.5

مشخصات

نام انگلیسی: Secret Disk Pro

نام فارسی: نرم افزار ساخت درایو مخفی در ویندوز

نسخه برنامه: 2021.03

حجم برنامه: 2MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *