پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار UltraViewer کنترل رایانه از راه دور برای ویندوز

دانلود نرم افزار UltraViewer کنترل رایانه از راه دور برای ویندوز

0
(0)

دانلود نرم افزار UltraViewer کنترل رایانه از راه دور برای ویندوز به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. UltraViewer عنوان یک نرم افزار عالی و نیز کاربردی به منظور کنترل کامپیوتر از راه دور مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این پست قصد داریم نرم افزاری قدرتمند و نیز بسیار عالی را به شما معرفی کنیم. در واقع شاید تاکنون مشکلات بسیاری برای کامپیوتر شما پیش آمده باشد اما شما راه درست کردن آن را بلد نبوده ایید. به همین سبب نیاز به شخصی داشته ایید که به شما یاری رساند. نرم افزار UltraViewer از جمله برنامه هایی میباشد که به صورت خیلی ساده امکان این امر را برای شما فراهم میسازد.

دانلود نرم افزار UltraViewer

دانلود نرم افزار UltraViewer برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه کنترل رایانه از راه دور میتواند بسیار قدرتمند بوده و نیز کارایی عالی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Advanced SystemCare که یک نرم افزار بهینه ساز ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار UltraViewer ابزاری قدرتمند میباشد که کاربران خود را قادر میسازد سیستم مورد نظر خود را از راه دور کنترل کنند. برنامه UltraViewer کاربران را قادر میسازد که کامپیوتری دیگر را از راه دور کنترل کنند. به همین سبب کاربرانی که دانش بالایی در این زمینه دارند میتوانند دیگران را یاری برسانند. اگر نیز تازه سیستم خود را تهیه کرده ایید و برخی تنظیمات را بلد نیستید به کمک شخصی دیگر میتوانید این امر را مهیا کنید. یا به شخصی دیگر اجازه دهید که سیستم شما را در اختیار داشته باشد.

دانلود برنامه کنترل رایانه از راه دور برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار UltraViewer کنترل رایانه از راه دور برای کامپیوتر میتواند یکی از بهترین نرم افزار ها برای کنترل سیستمی دیگر از راه دور باشد که در این پست به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. برای استفاده از برنامه UltraViewer نیز به هیچگونه تنظیمات خاصی نیاز نخواهید داشت. به طور کلی میتوان این نرم افزار را از جمله بهترین برنامه ها برای استفاده به منظور کنترل سیستم های دیگر از راه دور دانست.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار UltraViewer نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار UltraViewer کنترل رایانه از راه دور برای ویندوز

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: ultraviewer.net

نام انگلیسی: UltraViewer

نام فارسی: کنترل رایانه از راه دور

نسخه برنامه: 6.3.9

حجم برنامه: 3MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *