پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار Vivaldi مرورگر ویوالدی برای ویندوز و اندروید

دانلود نرم افزار Vivaldi مرورگر ویوالدی برای ویندوز و اندروید

3
(2)

دانلود نرم افزار Vivaldi مرورگر ویوالدی برای ویندوز و اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. همانگونه که میدانید نرم افزار های مرورگر از جمله پرکاربرد ترین نرم افزار ها در حوزه امور اینترنتی میباشد. حال ممکن است هر شخصی به نوع خاصی علاقه مند بوده و  به کار با آن برنامه علاقه داشته باشد. به همین سبب سایت ایزی پی سی تمام تلاش خود را کرده است که نرم افزار های مرورگر متعددی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. Vivaldi عنوان یک نرم افزار قدرتمند مرورگر میباشد که بر پایه گوگل کروم ساخته شده و رقیبی سر سخت برای فایرفاکس و نیز دیگر مرورگر ها به شما می آید. نرم افزار Vivaldi ویژگی هایی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که کار را برای آنها ساده میکند.

دانلود نرم افزار Vivaldi

دانلود نرم افزار Vivaldi برای ویندوز و اندروید با لینک مستقیم

دانلود مرورگر ویوالدی میتواند از جمله بهترین برنامه های مرورگر با قدرت بالا شخصی سازی باشد. دانلود نرم افزار معرفی شده میتواند ویژگی هایی را در اختیار کاربران خود قرار دهد که کار را در هنگام وبگردی برای آنها ساده کرده و سهولت را به ارمغان می آورد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Aiseesoft Data Recovery که یک نرم افزار بازیابی اطلاعات مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. مرورگر Vivaldi ساخته کمپانی اوپرا میباشد که تاکنون بدون شک خیلی از کاربران به این مرورگر برخورد کرده و از آن استفاده کرده اند. نرم افزار Vivaldi مخصوص افرادی طراحی شده است که زیاد با اینترنت سر و کله میزنند. برنامه Vivaldi از فضای زیبایی برای کاربران خود استفاده کرده است که به موجب آن هیچگونه مشکلی برای آنها پیش نمی آید.

با دانلود نرم افزار Vivaldi می توانید با امنیت بسیار بالا در صفحات وب جست و جو کنید.

دانلود نرم افزار Vivaldi

دانلود مرورگر ویوالدی برای ویندوز و اندروید به صورت رایگان

دانلود نرم افزار Vivaldi برای اندروید و ویندوز میتواند از جمله گزینه های خیلی خوب برای افرادی باشد که نیاز به یک مرورگر قدرتمند برای مرور های زیاد در اینترنت هستند. مشکلی که دیگر مرورگر ها مانند گوگل کروم و فایر فاکس در رابطه با کند شدن دارند این است که از منابع RAM و CPU استفاده های زیادی کرده و به همین سبب در هنگام باز کردن تب های زیاد شما دچار لگ و یا کندی خواهید شد. این مشکل در استفاده از نرم افزار Vivaldi حل شده و شما دچار کندی و یا لگ نخواهید شد. ویژگی Tab Stacks که نرم افزار ویوالدی از آن بهره میبرد این امکان را به کاربران میدهد که هنگام باز کردن تب های زیاد، تب ها به شکل مربع های قابل تنظیم به نمایش در آیند. این عمل موجب کارایی ساده در استفاده از برنامه Vivaldi خواهد شد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار Vivaldi و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراگ بگذارید. 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار Vivaldi مرورگر ویوالدی برای ویندوز و اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه برای نصب به اندروید ورژن 8 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: vivaldi.com

نام انگلیسی: Vivaldi

نام فارسی: مرورگر ویوالدی

نسخه برنامه: 6.6.3291.89

حجم برنامه: 163MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *