پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار WebBrowserPassView بازیابی پسورد های ذخیره شده

دانلود نرم افزار WebBrowserPassView بازیابی پسورد های ذخیره شده

5
(1)

دانلود نرم افزار WebBrowserPassView بازیابی پسورد های ذخیره شده در مرورگر ها به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. WebBrowserPassView عنوان یک نرم افزار عالی و قدرتمند به منظور بازگردانی پسورد های ذخیره شده در مرورگر ها که به صورت معمول و یا غیر معمول فراموش شده اند، مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد. تاکنون برای افراد بسیار زیادی این اتفاق افتاده است که به صورت های متفاوتی رمز عبور و یا پسورد مخصوص به خود در سایت های متفاوت را فراموش کرده اند. دیگر نیاز نیست که نگران باشید. نرم افزار WebBrowserPassView این امکان را به کاربران خود میدهد که به صورت خیلی عالی و بدون هیچگونه مشکلی رمز عبور خود را بازیابی کنند. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود نرم افزار WebBrowserPassView

دانلود نرم افزار WebBrowserPassView برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه بازیابی پسورد های ذخیره شده در مرورگر ها میتواند از جمله بهترین نرم افزار ها برای افرادی باشد که رمز عبور خود را فراموش میکنند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه TarikhDaar که یک نرم افزار ایرانی تبدیل تاریخ شمسی، قمری و میلادی به یکدیگر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار WebBrowserPassView ابزاری کاربردی به منظور بازگردانی رمز های عبور فراموش شده در مرورگر های گوگل کروم، موزیلا فایر فاکس، اپرا و اینترنت اکسپلور میباشد. با استفاده از برنامه کاربران میتوانند که تمامی رمز های عبور فراموش شده خود در سایت های متفاوت مانند گوگل، جیمیل، فیس بوک، یاهو و… را بازیابی کنند. تمامی ابزار های مورد نیاز کاربران به صورت خیلی ساده و در سریع ترین زمان ممکنه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

دانلود برنامه بازیابی پسورد های ذخیره شده در مرورگر ها برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود نرم افزار WebBrowserPassView بازیابی پسورد های ذخیره شده در مرورگر ها این امکان را به کاربران خود میدهد که تمامی رمز های عبور فراموش شده خود را بازیابی کرده و آنها را در یک فایل با فرمت های text, html, csv و یا xml ذخیره کنند. در واقع بدون نیاز به هیگونه معلوماتی میتوانید به سادگی پسورد های خود را پیدا کنید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار WebBrowserPassView نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار WebBrowserPassView بازیابی پسورد های ذخیره شده

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7  و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: nirsoft.net

نام انگلیسی: WebBrowserPassView

نام فارسی: بازیابی پسوردهای ذخیره شده در مرورگرها

نسخه برنامه: 2.11

حجم برنامه: 260KB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *