پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود کلاب هاوس اندروید برنامه کلاب هاوس نسخه اصلی برای اندروید

دانلود کلاب هاوس اندروید برنامه کلاب هاوس نسخه اصلی برای اندروید

1.3
(3)

دانلود کلاب هاوس اندروید برنامه کلاب هاوس نسخه اصلی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Clubhouse عنوان یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی به منظور ارتباط بین افراد متفاوت در سراسر دنیا به صورت ارتباطات صوتی مخصوص سیستم عامل های IOS و اندروید میباشد که در این پست قصد داریم نسخه اندروید این نرم افزار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن فضای مجازی که تمامی رفتار های روزمره کاربران از سراسر دنیا در آنها اتفاق میافتد، نرم افزار های متفاوتی پا به عرصه گذاشتند که برخی آنها توانستند به صورت های خیلی عالی همه گیر شده و کاربران بسیار پا به آنها گذاشتند. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با نرم افزار Clubhouse آشنا شوید.

دانلود کلاب هاوس اندروید نسخه اصلی

دانلود کلاب هاوس اندروید نسخه رسمی با لینک مستقیم

دانلود برنامه Clubhouse برای اندروید از جمله بهترین نرم افزار هایی میباشد که در حوزه فضای مجازی شروع به کار کرده است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه مرورگر ذره بین برای اندروید اشاره کرد. نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید به تازگی منتشر شده که به همین سبب کاربران زیادی نیز به این اپلیکیشن وارد شدند. دانلود برنامه Clubhouse نوآوری را ایجاد کرده است و آن نیز این ویژگی میباشد که هر شخصی قصد ورود به نرم افزار کلاب هاوس را دارد باید از جانب شخصی که قبلا وارد شده است، به برنامه دعوت بشود. در صورتی که از جانب شخصی دیگر دعوت نامه نداشته باشید، حق ورود به برنامه کلاب هوس را ندارید. پس از دریافت دعوت نامه شماره تلفن خود را وارد کرده و پیامکی حاوی کد ورود را دریافت خواهید کرد.

دانلود برنامه کلاب هاوس

دانلود نرم افزار کلاب هاوس برای اندروید

دانلود کلاب هاوس اندروید نسخه رسمی از جمله نرم افزار هایی میباشد که به تازگی پا به عرصه فضای مجازی گذاشته و توانسته کاربران بیشماری را به خود جذب کند. شخصی که کاربری جدید را به برنامه Clubhouse دعوت میکند باید که از طریق شماره تلفن آن این عمل را به انجام برساند. به این صورت که کاربر وارد شده از طریق قسمتی مخصوص شماره تلفن کاربر مورد نظر را وارد کرده و او را دعوت خواهد کرد. این امکان نیز برای کاربران فراهم شده است که پیج اینستاگرام و توییتر خود را به پروفایل شخصی خود لینک دهند. پس از ورود به حساب کاربری خود میتوانید که آدرس ایمیل خود را نیز تایید کرده تا در صورت رخ دادن مشکلی آن را به عنوان یک اتصال مجدد به شبکه در اختیار داشته باشید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه اینستاگرام اشاره کرد.

دانلود برنامه clubhouse

دانلود برنامه Clubhouse برای اندروید به صورت رایگان

دانلود کلاب هاوس اندروید نسخه رسمی یکی از بهترین برنامه هایی میباشد که تاکنون در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. در واقع نرم افزار کلاب هاوس این امکان را برای کاربران خود فراهم میسازد که به صورت های دسته جمعی و یا دو نفره به گفت و گو بپردازند. کاربران قادر خواهند بود که کلاب های خود را تاسیس کرده و در واقع کلاب خود را رسمی کنند. هر فردی میتواند که روم مخصوص به خود را ایجاد کند. در دانلود برنامه کلاب هاوس افراد متفاوت با یکدیگر آشنا شده و در واقع دوستی هایی را ایجاد میکنند. افرادی که روم ها را تاسیس میکنند به عنوان ادمین های روم آن را اداره میکنند. اشخاصی که به عنوان ادمین قرار داده میشوند میتوانند که اشخاص دیگری را نیز به عنوان ادمین انتخاب کنند.

با دانلود کلاب هاوس اندروید با دوستانتان به مکالمات گروهی جذابی دسترسی داشته باشید.

دانلود کلاب هاوس اندروید

دانلود Clubhouse برای آیفون و اندروید

در واقع روم هایی که در کلاب هاوس نسخه اصلی اندروید تشکیل میشوند میتوانند افراد متفاوتی را در خود جای دهند. کسانی که در ابتدا وارد روم ها میشوند به عنوان شنونده خواهند بود. کاربران میتوانند که با امکانی که برای آنها قرار داده شده است درخواست ورود به قسمت صحبت کنندگان را بدهند. تنها به این صورت است که کاربران میتوانند صحبت کنند. دانلود کلاب هاوس اندروید نسخه رسمی بسیار سرگرم کننده بوده و میتوان گفت یکی از بهترین نرم افزار هایی میباشد که تاکنون ساخته شده است. در نظر داشته باشید که در برنامه Clubhouse کاربران تنها میتوانند که صحبت کنند! به این صورت که شما میتوانید یک عکس به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کرده و طرز فکر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

امیدواریم که پس از دانلود کلاب هاوس اندروید نسخه رسمی نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.3 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود کلاب هاوس اندروید برنامه کلاب هاوس نسخه اصلی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم عامل 8.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: joinclubhouse.com

نام انگلیسی: Clubhouse

نام فارسی: کلاب هاوس

نسخه برنامه: 22.06.28

حجم برنامه: 137MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *