دانلود با لینک مستقیم

دانلود گوگل ارث زنده برای اندروید نرم افزار Google Earth برای موبایل و کامپیوتر

دانلود گوگل ارث زنده برای اندروید نرم افزار Google Earth برای موبایل و کامپیوتر

3.3
(166)

دانلود گوگل ارث زنده برای اندروید نرم افزار Google Earth برای موبایل و کامپیوتر. اگر می خواهید زمین را با تمام جزئیات به صورت ۳ بعدی تماشا کنید گوگل ارث اولین و بهترین نرم افزار برای انجام این کار می باشد. شما می توانید با دانلود نرم افزار Google Earth برای موبایل و یا کامپیوتر به نقشه سراسر دنیا به صورت ۳ بعدی دسترسی داشته باشید و تمام پستی و بلندی های روی زمین٬ ساختمان ها٬ رودخانه ها٬ جزیره ها و … را با کوچکترین جزئیات انها مشاهده کنید. شرکت گوگل با استفاده از جدیدترین تکنولوژی٬ روز به روز در حال به روزرسانی این نقشه ها می باشد و انها را تکمیل می کند. این امکان برای گوگل با استفاده از تعداد زیادی ماهواره که در مدار زمین هستند و به صورت مرتب در حال عکس برداری از سطح زمین می باشند انجام می شود.

دانلود گوگل ارث

دانلود برنامه گوگل ارث زنده برای اندروید موبایل

شما می توانید با دانلود گوگل ارث حتی خودتان را در داخل خیابان ها و شهر را در حال قدم زدن تصور کنید و مناظر طبیعی مختلف در سراسر دنیا را از نزدیک مشاهده کنید. Google Earth به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از الگوریتم خاصی که دارد و عکس هایی که توسط مردم و یا خود شرکت از مناظق مختلف دنیا گرفته شده است بر روی سطح زمین بیایید و با کلیک کردن بر روی فلش ها و مشخص کردن جهت حرکت یک سری عکس از منطقه ای که در ان قرار گرفته این را ببینید به گونه ای که خود را دقیقا در ان مناطق حس کنید و واقعا گوگل ارث زنده را حس کنید. بهتر است برای استفاده از برنامه Google Earth از اینترنتی با سرعت بالا استفاده کنید تا بتوانید از تمام پتانسیل این برنامه استفاده کنید.

دانلود برنامه گوگل ارث برای اندروید

دانلود نرم افزار گوگل ارث برای کامپیوتر

شما می توانید با دانلود گوگل ارث زنده برای اندروید و کامپیوتر از سایت ایزی پی سی از تمام امکانات این برنامه استفاده کنید چرا که نسخه قرار داده شده برای شما کاربران عزیز در این سایت با نسخه اصلی Google Earth که در گوگل پلی نیز منتشر شده است متفاوت است و ویژگی های پولی انها نیز در این برنامه قابل استفاده می باشد. علاوه بر این امکانات٬ گوگل ارث امکان نمایش موقعیت فعلی شما را نیز دارد همچنین شما می توانید هر نرم افزار Google Earth برای موبایل و کامپیوتر در مود های مختلف نیز استفاده کنید و زمین را به صورت ۳ بعدی اما با دسته بندی در ویژگی های مختلف مشاهده کنید.

با دانلود گوگل ارث به نقشه ای به پهنای کره زمین بر روی تلفن همراه و کامپیوترتان دسترسی داشته باشید.

دانلود گوگل ارث زنده برای اندروید Google Earth برای موبایل کامپیوتر

ویژگی های برنامه Google Earth:

  • امکان مشاهده زمین به صورت ۳ بعدی
  • امکان قرار گرفتن بر روی سطح زمین و دیدن عکس های مناظر مختلف
  • قابلیت استفاده از مود های مختلف این برنامه نقشه و مسیریابی
  • قابل نصب بر روی ویندوز 10 ,8 ,7 , Vista , Xp
  • از نرم افزار اندروید دارای دسته بندی جغرافیا
  • امکان دریافت اطلاعات برای مسیر یابی یا اطلاعات را ها
  • امکان یافتن اماکن جدید در گوگل ارث زنده
  • امکان استفاده از عکس های انتشار یافته برای موقعیت های مختلف
  • امکان نمایش زوایا مختلف و طول مسیر های گوناگون
  • دریافت مختصات نقاط مختلف زمین در برنامه Google Earth
  • و …

همین حالا شما می توانید دانلود برنامه گوگل ارث برای اندروید را به صورت رایگان و با سرعت عالی از وبسایت ایزی پی سی انجام دهید. این نرم افزار به صورت دانلود با لینک مستقیم می باشد. ما این نرم افزار محبوب و کاربردی را برای دو پلتفرم گوشی و کامپیوتر ارایه کردیم. تا به راحتی در هرجا از دانلود برنامه گوگل ارث برای اندروید استفاده کنید و لذت ببرید.

همچنین برای علاقه مندان به حضور در شبکه های مجازی دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید پیشنهاد می شود. لینک مستقیم دانلود رایگان اینستاگرام فارسی در وبسایت قرارداده شده است.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 166

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود گوگل ارث زنده برای اندروید نرم افزار Google Earth برای موبایل و کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

برای نصب گوگل ارث برای موبایل فایل مورد نظر را دانلود و ان را اجرا کنید تا نصب شود برای نصب گوگل ارث بر روی کامپیوتر فایل مورد نظر را دانلود و ان را به روش نصب اسان Install کنید برای نصب گوگل ارث پلاس ابتدا نرم افزار را نصب کنید اما ان را اجرا نکنید سپس فایل پچ را دانلود و در محل نصب برنامه٬ مجددا نصب کنید توجه کنید برای اجرا فایل پچ بر روی ان راست کلیک کرده سپس گزینه Run as adminestor را انتخاب کنید.

سیستم مورد نیاز

این برنامه نیاز به اندروید ۲.۳ به بالا دارد. برای نصب این برنامه بر روی کامپیوتر نیاز به ویندوز 10 ,8 ,7 , Vista , Xp دارید

مشخصات
شرکت سازنده: Goole.com

نام انگلیسی: Googel Earth

نام فارسی: گوگل ارث

نسخه برنامه: 9.175.0.1

حجم برنامه: 13MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *