پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Advanced World Clock نرم افزار نمایش ساعت کشور های متفاوت جهان

دانلود Advanced World Clock نرم افزار نمایش ساعت کشور های متفاوت جهان

5
(1)

دانلود Advanced World Clock نرم افزار نمایش ساعت کشور های متفاوت جهان به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Advanced World Clock عنوان یک نرم افزار عالی به منظور مشاهده ساعت های کشور های دنیا به صورت دقیق برای سیستم عامل ویندوز میباشد. هماهنگونه که سابقا نیز اشاره کردیم سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که نرم افزار های متفاوتی در حوزه های متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهد. تاکنون چندین نسخه از نرم افزار هایی که به نمایش ساعت های جهانی میپردازند را نیز در اختیار کاربران قرار داده اییم. در این پست نیز قصد داریم نرم افزار Advanced World Clock را در اختیار شما قرار داده و ویژگی های آن را برای شما بازگو کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود Advanced World Clock

دانلود Advanced World Clock برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار نمایش ساعت کشور های متفاوت جهان میتواند از جمله بهترین برنامه ها برای افرادی باشد که علاقه به مطلع بوده از ساعت های کشور های دیگر دارند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Microsoft Malicious Software Removal Tool که یک برنامه ضد بدافزار مایکروسافت میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Advanced World Clock از رابط کاربری زیبایی پشتیبانی میکند به صورتی که شما میتواند به صورت خیلی ساده از ساعت و تاریخ کشور های متفاوت جهان با خبر شوید.

دانلود Advanced World Clock

نمایش ساعت و تاریخ کشور ها به صورت سه بعدی بوده و با نمایی زیبا به نمایش خواهند درآمد. از جمله ویژگی های عالی که دانلود برنامه معرفی شده در اختیار کاربران قرار میدهد میتوان به امکان جست و جو و سرچ در میان نام های متفاوت اشاره کرد.

دانلود نرم افزار مشاهده ساعت کشور های متفاوت جهان

دانلود نرم افزار مشاهده ساعت کشور های متفاوت جهان برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Advanced World Clock ویژگی های خیلی خوبی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که از آنها میتوان به مشاهده ساعت طلوع و غروب خورشید در منطقه مورد نظر کاربر، امکان مشاهده مدت طول روز، امکان مشاهده تاریخ آن کشور، امکان مشاهده تفاوت مدت زمانی نقطه مورد نظر با گرینویچ، امکان مشاهده پیش نمایش کشور مورد نظر، امکان ویرایش ساعت و مکان و… اشاره کرد. تمامی ابزار های مفید و نیز مورد استفاده در این امر به صورت خیلی ساده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود و استفاده از نرم افزار Advanced World Clock نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Advanced World Clock نرم افزار نمایش ساعت کشور های متفاوت جهان

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات

نام انگلیسی: Advanced World Clock

نام فارسی: مشاهده ساعت کشور های متفاوت جهان

نسخه برنامه: 7.0

حجم برنامه: 7MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *